Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23683
Назва: Діяльність фітнес-клубу для залучення клієнтів засобами сучасної реклами
Інші назви: Fitness Club Activities for Attracting Clients by Means of Modern Advertising
Автори: Альошина, Алла
Aloshyna, Alla
Приналежність: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)
Бібліографічний опис: Альошина А. Діяльність фітнес-клубу для залучення клієнтів засобами сучасної реклами / Алла Альошина // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 35. – С. 9–14.
Конференція/захід: 35
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Дата публікації: 2019
Дата внесення: лют-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: фітнес-клуб
реклама
клієнти
fitness club
client
advertising
Діапазон сторінок: 9-14
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Залучення населення до рухової активності потребує виконання певних організаційних дій, зокрема застосування сучасної реклами. Вона буде дієвою, якщо дотримуватись усіх принципів і мотивувати до цієї роботи фітнес-персонал. Мета дослідження – охарактеризувати сучасні види реклами, які використо- вують у своїй діяльності фітнес-клуби. Для досягнення мети використано такі методи дослідження: вивчен- ня науково-методичної та спеціальної літератури; інформації світової мережі Інтернет, аналіз та синтез; аналогія; системний аналіз. Результати дослідження. Фахівці рекомендують для залучення й утримання клієнтів фітнес-клубів застосовувати як класичні, так і сучасні прийоми. Одним із них є рекламна діяльність, яка повинна виконувати певні завдання на кожному етапі. Реклама буде ефективна за застосування зовнішньої та внутрішньої реклами, яка відповідатиме принципам. Кадрова політика клубу повинна мотиву- вати фітнес-персонал до розповсюдження й продажу його фітнес-послуг, застосовуючи сучасні види реклами. Реклама повинна виконувати поставлені перед нею завдання. Адресна вибірка активної й платоспроможної частини населення сприятиме ефективності реклами. Визначено критерії її дієвості. Висновки. Реклама – один із засобів залучення населення до рухової активності, однак сучасні види реклами фітнес-послуг недо- статньо використовуються фітнес-клубами. Запропоновано шляхи активізації реклами фітнес-послуг. Перспективи подальших досліджень передбачають аналіз наявних видів реклами у фітнес-клубах м. Луцька.Topicality of the Research Topic. Involvement of the population in motor activity requires certain organizational actions, in particular, the use of modern advertising. It will be effective if you adhere to all the principles and motivate the fitness staff. The Objective of the Study is to characterize the modern types of advertising used by fitness clubs in their activities. There were used the following research methods in order to achieve this goal: studying of scientific, methodological and special literature, Internet resources information; analysis and synthesis; analogy; system analysis. Research Results. Experts recommend to use both classic and modern tools in order to attract and retain clients of fitness clubs. Advertising is one of them and it has to solve certain tasks at every stage. Advertising will be effective in applying outdoor and indoor advertising that is in line with the principles. The club's personnel policy should motivate the fitness staff to distribute and sell their fitness services using modern advertising. Advertising must solve its tasks. A targeted sampling of the active and solvent part of the population will promote advertising effectiveness. The criteria for the effectiveness of advertising are presented in the article. Conclusions. Advertising is one of the means of engaging the public in motor activity, but modern types of advertising of fitness services are underused by fitness clubs. Prospects for Further Research: analysis of available types of advertising in fitness clubs in Lutsk.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23683
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 35

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_35-9-14.pdf264,46 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.