Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23530
Назва: До питання використання мультимедіа-засобів у процесі фізичної реабілітації студенток з ожирінням і ризиком розвитку метаболічного синдрому
Інші назви: On the use of Multimedia in the Physical Rehabilitation of Students with Obesity and the Risk of Developing Metabolic Syndrome
Автори: Дуб, Мар’яна
Dub, Maryana
Приналежність: Ужгородський національний університет (м. Ужгород)
Бібліографічний опис: Дуб М. До питання використання мультимедіа-засобів у процесі фізичної реабілітації студенток з ожирінням і ризиком розвитку метаболічного синдрому / Мар’яна Дуб // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 82–91.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 33
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 29-січ-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: інформаційні технології
мультимедіа
фізична реабілітація
студентки
ожиріння
метаболічний синдром
information technology
obesity
multimedia
physical rehabilitation
metabolic syndrome
female students
Діапазон сторінок: 82-91
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Засоби й технології мультимедіа забезпечують можливість інтенсифікації процесу фі-зичного виховання молоді та підвищення мотивації студентів за рахунок застосування сучасних способів обробки аудіовізуальної інформації. З огляду на суттєвий вплив харчової поведінки на збільшення маси тіла досліджуваного контингенту доцільно застосовувати в програмах фізичної реабілітації цих осіб мультимедіа-інформаційні програми, у яких була відображена інформація щодо правил складання харчового раціону, сучасних дієтологічних рекомендацій, котрі знижують ризик виникнення аліментарно зумовленої патології, ведення здорового способу життя, використанню сучасних форм рухової активності. Мета дослідження – проаналізувати ступінь наукового опрацювання у фаховій літературі підходів щодо розробки мультимедіа-засобів у процесі занять студентської молоді фізичними вправами, а також розробити мультимедіа-інформаційну програму «MS». Методи дослідження – теоретичний аналіз та узагальнення науково-методич-ної літератури, інформаційних ресурсів мережі Інтернет та документальних матеріалів. Інформаційно-ме-тодична програма «MS» адаптована під принципи технології «Web 2.0» в освіті: сінтерактивності, синдикації й соціалізації. Розроблена інформаційно-методична програма «MS» спрямована на підвищення теоретичних знань і практичних навичок у процесі фізичної реабілітації студенток. Під час проектування мультимедійної програми «MS» ми враховували, що вона повинна бути спрямована на підтримку високого ступеня працездат-ності студенток за рахунок грамотної організації ергономічного інтерфейсу. Topicality of the Study. Means and technologies of multimedia provide the opportunity to intensify the process of physical education of youth and increase motivation of students through the use of modern methods of processing audiovisual information. Taking into account the significant influence of eating behavior on the increase in body weight of the studied population, it is advisable to use multimedia information programs in the physical rehabilitation programs of these individuals, which reflected information on the rules for compiling a diet, modern nutritional recommendations, reduce the risk of nutritionally related pathology, maintaining a healthy image life, the use of modern forms of physical activity. The Objective of the Study is to analyze the degree of scientific study in the professional literature of approaches to the development of multimedia tools in the process of students engaging in physical exercises, as well as to develop a «MS» multimedia information program. The Research Methods: theoretical analysis and synthesis of scientific and methodological literature, information resources of the Internet and documentary materials. Information and methodological program «MS» is adapted to the principles of the technology «Web 2.0» in education: syntacticity, syndication and socialization. An informational and methodological program «MS» was developed aimed at improving theoretical knowledge and practical skills in the process of physical rehabilitation of students. When designing the multimedia program «MS», we took into account that it should be aimed at supporting a high degree of working capacity of students due to the competent organization of the ergonomic interface.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23530
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-82-91.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.