Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23527
Назва: Характеристика опорно-ресорних властивостей стопи людини як передумова розробки технологій фізичної реабілітації
Інші назви: Characterization of the Supporting-Spring Properties of the Human Foot as a Prerequisite for the Development of Technologies of Physical Rehabilitation
Автори: Афанасьєв, Сергій
Бурдаєв, Кирило
Афанасьєва, Олександра
Afanasyev, Serhiy
Burdayev, Kyrylo
Afanasyeva, Oleksandra
Приналежність: Придніпровська державна академія фізичної культури і спорту (м. Дніпро)
Бібліографічний опис: Афанасьєв С., Бурдаєв К., Афанасьєва О. Характеристика опорно-ресорних властивостей стопи людини як передумова розробки технологій фізичної реабілітації / Сергій Афанасьєв, Кирило, Бурдаєв, Олександра Афанасьєва // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 62–70.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 33
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 29-січ-2024
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: школярі
опорно-ресорна функція стопи
технологія
фізична реабілітація
адаптивне фізичне виховання
schoolchildren
foot-spring function of the foot
technology
adaptive physical education,
physical rehabilitation
Діапазон сторінок: 62-70
Короткий огляд (реферат): Стопа людини в умовах природних локомоцій виконує не лише функцію опори, але й забезпечує організацію ресорних взаємодій тіла людини з опорною поверхнею. Процес розвитку опорно-рухового апарату людини перебуває під впливом різних чинників та піддається певним змінам, у тому числі й патологічним. У ході вивчення наукової літератури виявлено, що повноцінно функціонуюча стопа є пружно-еластичною системою й дає змогу ефективно розподіляти зусилля на всі ланки опорно-рухового апарату складної рухової діяльності людини. Учені відзначають, що при перевантаженнях систем, котрі підтримують склепіння, порушується функція стопи, спотворюється в цілому руховий стереотип, відбувається небажаний перерозподіл сил і пере-вантаження в інших відділах опорно-рухового апарату, у результаті чого й виникає патологія. Мета дослі-дження – вивчити стан біомеханіки стопи дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху в процесі фізичного виховання як передумову розробки технології фізичної реабілітації. Методологія. Для виконання поставлених завдань використано аналіз спеціальної науково-методичної літератури, документальних матеріалів, педаго-гічні спостереження й експеримент із застосуванням антропометрії, відеометрії, а також методів матема-тичної статистики. У процесі досліджень установлено збільшення дітей молодшого шкільного віку з порушен-нями постави з року в рік. Потрібно відзначити превалювання сутулої спини в цього контингенту дітей. У процесі формування опорно-ресорної функції стопи школярів відбувається складна динаміка формування їхніх нижніх кінцівок. Отримані результати свідчать про відсутність статистично значущих відмінностей між показниками опорно-ресорних властивостей стопи дітей 7–10 років із вадами слуху залежно від статі.The foot of the person in the conditions of natural locomotions not only performs the function of support, but also provides the organization of spring interactions of the human body with the support surface. The process of development of the musculoskeletal system is influenced by various factors and undergoes certain changes, including pathological. During the study of scientific literature it was revealed that a fully functioning foot is a resilient and elastic system and allows you to effectively distribute efforts to all parts of the musculoskeletal system of complex motor activity of the person. Scientists note that when overloading systems that support the arches, the function of the foot is disturbed, the motor stereotype is distorted, there is an undesirable redistribution of forces and overload in other departments of the musculoskeletal system, resulting in pathology. The objective of the study is to study the state of foot biomechanics of junior school children with hearing impairments in the process of physical education as a prerequisite for the development of technology of physical rehabilitation. The following tasks were used to solve these problems: analysis of special scientific and methodological literature, documentary materials, pedagogical observations and experiment using anthropometry, videometry, as well as methods of mathematical statistics. An increase in the amount of junior schoolchildren with postural impairment is found in the research process. It is necessary to note the prevalence of slouchy back among children. In the process of forming the musculoskeletal function of the feet of schoolchildren there is a complex dynamics of the formation of their lower extremities. The results show that there are no statistically significant differences between the indicators of the musculoskeletal properties of the foot of children aged 7–10 years old with hearing impairments depending on gender.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23527
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-62-70.pdf747,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.