Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23519
Назва: Сучасні уявлення про негативні психічні стани та передумови їх виникнення в навчальній діяльності студентів
Інші назви: Modern Conceptions of Negative Mental States and their Occurrence Background in Students
Автори: Хлопецький, Василь
Курилюк, Сергій
Khlopetskyi, Vasyl
Kuryliuk, Serhiy
Бібліографічний опис: Хлопецький В., Курилюк С. Сучасні уявлення про негативні психічні стани та передумови їх виникнення в навчальній діяльності студентів / Василь Хлопецький, Сергій Курилюк // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2019. − Вип. 33. – С. 26–33.
Журнал/збірник: Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Випуск/№ : 33
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 23-січ-2024
Країна (код): UA
Теми: негативні психічні стани
психокорекція
студенти
нервово-психічна напруга
negative mental states
psychocorrection
students
neuropsychic stress
Діапазон сторінок: 26-33
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – здійснити аналіз наукових даних із проблеми виникнення негативних психічних станів студентів. У дослідженні проведено теоретичне узагальнення даних актуального наукового завдання, що виявляється у визначенні психологічних чинників психічних станів студентів у процесі навчальної ності. Науковці зазначають, що помірний ступінь нервово-психічної напруги характеризується підвищенням якості та ефективності психічної діяльності й представляє таку форму психічного стану індивіда, за якої з усією повнотою розкривається спроможність людини досягати мети, виконувати ту чи іншу діяльність. Проведений аналіз проблеми психічних станів дає змогу визначити їх як відносно стабільну цілісну структурну організацію компонентів психіки, що відіграє роль активної взаємодії індивіда із зовнішнім середовищем, представленим конкретною ситуацією за певних умов у певний проміжок часу. Відбито зв’язок поведінки й переживання. Серед основних чинників виникнення негативних станів у студентів можемо виокремити дидак-тичні, соціально-психологічні, професійні. Вивчення особливостей психічних станів студентів дає можливість своєчасно підтримати й посилити позитивні або ж усунути негативні, шкідливі для навчальної діяльності психічні стани. Очевидним стає те, що успішна навчальна діяльність студентів повинна передбачати опти-мальний рівень нервово-психічної напруги, а підвищений її рівень зумовлює низький рівень навчальної успіш-ності. Відтак постає необхідність вивчення й розгляду доцільно організованої системи навчально-виховного впливу на особистість із метою запобігання, виправленню негативних психічних станів. Тобто застосування цілеспрямованого психолого-педагогічного впливу на студентів із метою оптимізації емоційного та інтелек-туального станів студентів з опорою на адаптаційно-пізнавальну, корекційно-змістову й самодіяльно-діяль-нісну складову частину в умовах їх професійного становлення. Перспективи подальших досліджень полягають у поглибленому вивченні психічних станів студентів і пошуку адекватних засобів їх корекції та профілактиці засобами фізичного виховання.The purpose of the study is to analyze the scientific data on the problem of negative mental states occurance in students. The study contains data theoretical generalization of actual scientific task, which is manifested in psychological factors determining of students’ mental states in educational activity process. Scientists note that nervous and mental stress moderate degree is characterized by an increase in mental activity quality and efficiency and represents the form of an individual mental state, in which the full person’s capacity to achieve a goal, to perform a particular activity are revealed. The conducted analysis on mental states problem allows to define mental states as a relatively stable holistic structural organization of psyche components, which has a role of active interaction of the individual with external environment, represented by certain situation under certain conditions, where the behavior and experience connection is reflected . Among the main factors of negative states occurance in students can be identified the following: didactic, socio-psychological and professional. Studying the students mental states peculiarities provides an opportunity to support and strengthen the positive or to eliminate the negative, harmful to educational activity mental states. It is obvious that successful educational students activity should provide nervous and mental stress optimum level, and its increased level causes low academic performance level. Therefore, there is a need to study and consider a properly organized system of educational influence on the individual in order to prevent and correct negative mental states. That is, the application of focused psychological and pedagogical influence on students in order to optimize the students emotional and intellectual states based on adaptive-cognitive, correction-content and activity component in terms of their professional formation
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23519
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2019, № 33

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019_33-26-33.pdf748,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.