Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23490
Назва: Методика навчання історії
Автори: Денисюк, Василь Іванович
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Денисюк В. І. Методика навчання історії : силабус нормативного освітнього компонента підготовки бакалавра спеціальності 014 Середня освіта (Історія) освітньо-професійної програми «Середня освіта. Історія, правознавство» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра історії України та археології. Луцьк, 2023. 18 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 16-січ-2024
Країна (код): UA
Теми: методика навчання історії
вчитель
заклад загальної середньої освіти
здобувач освіти
НУШ
метод навчання
історія
Короткий огляд (реферат): Силабус містить опис і структуру навчальної дисципліни "Методика навчання історії", інформацію про викладача, список рекомендованої літератури та відомості про інші структурні елементи дисципліни. Дисципліна спрямована на вивчення комплексу методів навчання історії в закладах загальної середньої освіти, а також основних проблем, з якими стикається вчитель під час педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23490
Перелік літератури: Баханов К. Організація особистісно орієнтованого навчання. Порадник молодого вчителя історії. Х.: Вид. група «Основа», 2008. 159 c.
Всесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс). 6 клас. Всесвітня історія. 7–9 класи. Історія України. 7–9 класи. Всесвітня історія. 10–11 класи. Історія України. 10–11 класи. Навчальні програми для закладів загальної середньої освіти. Київ: HREC PRESS, 2022. 260 с.
Денисюк В. Готовність молодих вчителів історії до професійної діяльності. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021. № 4. С. 163–170.
Денисюк В., Завадська Н., Дідух О. Вікові особливості формування історичних знань в учнів 5–9 класів. Scientific Collection «InterConf», (39): with the Proceedings of the 8 th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (December 26–28, 2020). Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd., 2020. P. 580–587.
Денисюк В. Зміни до навчальних програм з історії України для закладів загальної середньої освіти у 2022 р. The 8th International scientific and practical conference «Integration of scientific and modern ideas into practice» (November 15-18, 2022) Stockholm, Sweden. International Science Group. 2022. С. 486–487.
Денисюк В. Шкільна історична освіта в історичній пам’яті нації. Integración de las ciencias fundamentales y aplicadas en el paradigma de la sociedad post-industrial: Colección de documentos científicos «ΛΌГOΣ» con actas de la Conferencia Internacional Científica y Práctica (Vol. 5), 24 de abril de 2020. Barcelona, España: Plataforma Europea de la Ciencia, 2020. № 5. P. 130–133.
Єрмоленко А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії. Історія в школах України. 2007. № 7. С. 35–36
Желіба О. Теорія та методика навчання історії: форми уроку історії (на допомогу викладачу вищої школи). Історія в школі. 2014. № 3. С. 31–39.
Жидкова Н. Міжпредметні та внутрішньокурсові зв’язки як засоби формування міжпредметної компетентності на уроках правознавства в учнів 10 класів. Молодь і ринок. 2015. № 5. С. 88–94.
Зязюн І., Крамущенко Л., Кривоніс І. Педагогічна майстерність: Підручник. 3-є вид. К.: СПД Богданова А. М., 2008. 376 с.
Колеснікова М. С. Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовки. Дидаскал. 2020. № 20. С. 101–104.
Маринченко Г. Дистанційна освіта в Україні: історія та сучасний стан. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 22. Том 3. С. 188–191.
Меляков А., Зуб А. Політика інклюзії як засіб гуманізації загальної середньої освіти. Теорія та практика державного управління. 2019. Вип. 2. №65. С. 151–158.
Мороз П., Мороз І. Аналіз стану використання історичних джерел у навчанні історії в старшій школі. Український педагогічний журнал. 2019. № 4. С. 142–153.
Пометун О., Гупан Н., Власов В. Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі: методичний посібник. К.: ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. 208 с.
Пометун О., Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. К.: Генеза, 2006. 328 с.
Garrone-Shufran S. Preparing Teachers to Teach the Language of History. Teaching History. A Journal of Methods. 2020. Vol. 45. № 2. P. 2–17.
Hughes R. Assessment in the History Classroom. Teaching History. A Journal of Methods. 2019. Vol. 44. № 2. P. 51–56.
Young C. Embracing the Digital Revolution in the History Classroom. Teaching History. A Journal of Methods. 2018. Vol. 44. № 2. P. 2–16.
Тип вмісту: Training program
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_navch_ syl.pdf496,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.