Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДенисюк, Василь Іванович-
dc.date.accessioned2024-01-16T09:01:27Z-
dc.date.available2024-01-16T09:01:27Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДенисюк В. І. Методика навчання історії : силабус нормативного освітнього компонента підготовки бакалавра спеціальності 014 Середня освіта (Історія) освітньо-професійної програми «Середня освіта. Історія, правознавство» / Волинський національний університет імені Лесі Українки, факультет історії, політології та національної безпеки, кафедра історії України та археології. Луцьк, 2023. 18 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23490-
dc.description.abstractСилабус містить опис і структуру навчальної дисципліни "Методика навчання історії", інформацію про викладача, список рекомендованої літератури та відомості про інші структурні елементи дисципліни. Дисципліна спрямована на вивчення комплексу методів навчання історії в закладах загальної середньої освіти, а також основних проблем, з якими стикається вчитель під час педагогічної діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectметодика навчання історіїuk_UK
dc.subjectвчительuk_UK
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UK
dc.subjectздобувач освітиuk_UK
dc.subjectНУШuk_UK
dc.subjectметод навчанняuk_UK
dc.subjectісторіяuk_UK
dc.titleМетодика навчання історіїuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.referencesБаханов К. Організація особистісно орієнтованого навчання. Порадник молодого вчителя історії. Х.: Вид. група «Основа», 2008. 159 c.uk_UK
dc.relation.referencesВсесвітня історія. Історія України (Інтегрований курс). 6 клас. Всесвітня історія. 7–9 класи. Історія України. 7–9 класи. Всесвітня історія. 10–11 класи. Історія України. 10–11 класи. Навчальні програми для закладів загальної середньої освіти. Київ: HREC PRESS, 2022. 260 с.uk_UK
dc.relation.referencesДенисюк В. Готовність молодих вчителів історії до професійної діяльності. Академічні студії. Серія «Педагогіка». 2021. № 4. С. 163–170.uk_UK
dc.relation.referencesДенисюк В., Завадська Н., Дідух О. Вікові особливості формування історичних знань в учнів 5–9 класів. Scientific Collection «InterConf», (39): with the Proceedings of the 8 th International Scientific and Practical Conference «Science and Practice: Implementation to Modern Society» (December 26–28, 2020). Manchester, Great Britain: Peal Press Ltd., 2020. P. 580–587.uk_UK
dc.relation.referencesДенисюк В. Зміни до навчальних програм з історії України для закладів загальної середньої освіти у 2022 р. The 8th International scientific and practical conference «Integration of scientific and modern ideas into practice» (November 15-18, 2022) Stockholm, Sweden. International Science Group. 2022. С. 486–487.uk_UK
dc.relation.referencesДенисюк В. Шкільна історична освіта в історичній пам’яті нації. Integración de las ciencias fundamentales y aplicadas en el paradigma de la sociedad post-industrial: Colección de documentos científicos «ΛΌГOΣ» con actas de la Conferencia Internacional Científica y Práctica (Vol. 5), 24 de abril de 2020. Barcelona, España: Plataforma Europea de la Ciencia, 2020. № 5. P. 130–133.uk_UK
dc.relation.referencesЄрмоленко А. Як працювати з джерелами інформації на уроках історії. Історія в школах України. 2007. № 7. С. 35–36uk_UK
dc.relation.referencesЖеліба О. Теорія та методика навчання історії: форми уроку історії (на допомогу викладачу вищої школи). Історія в школі. 2014. № 3. С. 31–39.uk_UK
dc.relation.referencesЖидкова Н. Міжпредметні та внутрішньокурсові зв’язки як засоби формування міжпредметної компетентності на уроках правознавства в учнів 10 класів. Молодь і ринок. 2015. № 5. С. 88–94.uk_UK
dc.relation.referencesЗязюн І., Крамущенко Л., Кривоніс І. Педагогічна майстерність: Підручник. 3-є вид. К.: СПД Богданова А. М., 2008. 376 с.uk_UK
dc.relation.referencesКолеснікова М. С. Критичне мислення майбутнього вчителя історії як показник якості професійної підготовки. Дидаскал. 2020. № 20. С. 101–104.uk_UK
dc.relation.referencesМаринченко Г. Дистанційна освіта в Україні: історія та сучасний стан. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 22. Том 3. С. 188–191.uk_UK
dc.relation.referencesМеляков А., Зуб А. Політика інклюзії як засіб гуманізації загальної середньої освіти. Теорія та практика державного управління. 2019. Вип. 2. №65. С. 151–158.uk_UK
dc.relation.referencesМороз П., Мороз І. Аналіз стану використання історичних джерел у навчанні історії в старшій школі. Український педагогічний журнал. 2019. № 4. С. 142–153.uk_UK
dc.relation.referencesПометун О., Гупан Н., Власов В. Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі: методичний посібник. К.: ТОВ «КОНВІ ПРІНТ», 2018. 208 с.uk_UK
dc.relation.referencesПометун О., Фрейман Г. Методика навчання історії в школі. К.: Генеза, 2006. 328 с.uk_UK
dc.relation.referencesGarrone-Shufran S. Preparing Teachers to Teach the Language of History. Teaching History. A Journal of Methods. 2020. Vol. 45. № 2. P. 2–17.uk_UK
dc.relation.referencesHughes R. Assessment in the History Classroom. Teaching History. A Journal of Methods. 2019. Vol. 44. № 2. P. 51–56.uk_UK
dc.relation.referencesYoung C. Embracing the Digital Revolution in the History Classroom. Teaching History. A Journal of Methods. 2018. Vol. 44. № 2. P. 2–16.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FH)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_navch_ syl.pdf496,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.