Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438
Назва: | Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання |
Автори: | Швейгер, Назарій Романович Ройко, Лариса Леонідівна Ройко, Олег Олександрович |
Бібліографічний опис: | Швейгер Н. Р., Ройко Л. Л., Ройко О. О. Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання . Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф . Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023 . № 10 . С.173-180 |
Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Дата внесення: | 1-січ-2024 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | м.Луцьк |
УДК: | 373.3.016:812]:001.895 |
Теми: | ігрові технології комп’ютерна дидактична гра, початкова школа молодші школярі мотивація LearningApps Kahoot! Classcraft MineTest Wordwall Baamboozle |
Діапазон сторінок: | 173-180 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему використання комп’ютерно-ігрових технологій у початковій школі при вивченні інформатики. Метою розвідки став аналіз теоретичних та прикладних аспектів використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування мотивації до учіння молодших школярів. Для з’ясування стану порушеної проблеми було використано низку методів дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення науково-педагогічних, методичних досліджень і публікацій); емпіричні (анкетування, педагогічне спостереження, бесіди, класифікація, систематизація, узагальнення, вивчення продуктів діяльності учнів молодших класів). Проаналізовано наукову, науково-методичну, психолого-педагогічну літературу із застосування ігрових технологій у процесі навчання учнів початкових класів. Досліджено та доведено вплив дидактичних комп’ютерних ігор на мотивацію навчання молодших школярів. Запропоновано ряд навчальних інтернет-платформ, які вчитель може використовувати на різних етапах уроку інформатики з використанням ігрових технологій (LearningApps, Kahoot!, Classcraft, MineTest, Wordwall, Baamboozle). |
Опис: | У процесі глобальної інформатизації суспільства заклади загальної середньої освіти потребують такої організації своєї діяльності, яка забезпечила б розвиток індивідуальних здібностей і творчого ставлення до кожного школяра. Формування навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, основ комунікаційної культури, уміння адаптуватися в умовах стрімких змін інформаційних потоків і технологій є неодмінною умовою роботи сучасного педагога. Для того, щоб на уроках кожен учень працював зацікавлено та активно, учителі шукають нові ефективні методи та прийоми навчання, які активізували б їх розумову діяльність і стимулювали до самостійного набуття знань. До таких засобів і належать ігрові технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438 |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
roiko_shveiher.pdf | 2,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.