Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438
Title: Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання
Authors: Швейгер, Назарій Романович
Ройко, Лариса Леонідівна
Ройко, Олег Олександрович
Bibliographic description (Ukraine): Швейгер Н. Р., Ройко Л. Л., Ройко О. О. Використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування позитивної мотивації до навчання . Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XII Міжнар. наук.-практ. конф . Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2023 . № 10 . С.173-180
Conference/Event: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Issue Date: 2023
Date of entry: 1-Jan-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: м.Луцьк
UDC: 373.3.016:812]:001.895
Keywords: ігрові технології
комп’ютерна дидактична гра,
початкова школа
молодші школярі
мотивація
LearningApps
Kahoot!
Classcraft
MineTest
Wordwall
Baamboozle
Page range: 173-180
Abstract: У статті розглянуто проблему використання комп’ютерно-ігрових технологій у початковій школі при вивченні інформатики. Метою розвідки став аналіз теоретичних та прикладних аспектів використання комп’ютерно-ігрових технологій як засобу формування мотивації до учіння молодших школярів. Для з’ясування стану порушеної проблеми було використано низку методів дослідження: теоретичні (аналіз, синтез, узагальнення науково-педагогічних, методичних досліджень і публікацій); емпіричні (анкетування, педагогічне спостереження, бесіди, класифікація, систематизація, узагальнення, вивчення продуктів діяльності учнів молодших класів). Проаналізовано наукову, науково-методичну, психолого-педагогічну літературу із застосування ігрових технологій у процесі навчання учнів початкових класів. Досліджено та доведено вплив дидактичних комп’ютерних ігор на мотивацію навчання молодших школярів. Запропоновано ряд навчальних інтернет-платформ, які вчитель може використовувати на різних етапах уроку інформатики з використанням ігрових технологій (LearningApps, Kahoot!, Classcraft, MineTest, Wordwall, Baamboozle).
Description: У процесі глобальної інформатизації суспільства заклади загальної середньої освіти потребують такої організації своєї діяльності, яка забезпечила б розвиток індивідуальних здібностей і творчого ставлення до кожного школяра. Формування навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій, основ комунікаційної культури, уміння адаптуватися в умовах стрімких змін інформаційних потоків і технологій є неодмінною умовою роботи сучасного педагога. Для того, щоб на уроках кожен учень працював зацікавлено та активно, учителі шукають нові ефективні методи та прийоми навчання, які активізували б їх розумову діяльність і стимулювали до самостійного набуття знань. До таких засобів і належать ігрові технології.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23438
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roiko_shveiher.pdf2,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.