Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23329
Title: Маркетинг послуг
Authors: Букало, Надія Артемівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. А. Маркетинг послуг: курс лекцій. Луцьк, 2022. 84 с.
Issue Date: 2022
Date of entry: 4-Dec-2023
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Place of the edition/event: Луцьк
UDC: 339.138
Keywords: Маркетинг послуг
послуги
Abstract: Видання містить короткий конспект лекцій з освітнього компоненту Маркетинг послуг, питання для підсумкового контролю та рекомендовану літературу. Охоплює три змістові модулі: «Особливості маркетингу у сферах послуг», «Дослідження просування послуг та поведінки споживачів», «Дослідження та управління у сфері послуг». Рекомендовано студентам 3 курсу галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього рівня «бакалавр».
Description: Освітній компонент «Маркетинг послуг» належить до переліку нормативних освітніх компонентів за освітнім ступенем «Бакалавр». Освітній компонент «Маркетинг послуг» вивчає особливості ринку послуг та застосування на цьому ринку комплексу маркетингу. Ринок послуг розвивається сьогодні швидкими темпами та формує найперспективнішу галузь економіки країни. Сфера послуг охоплює торгівлю і транспорт, фінанси і страхування, культурні, освітні та медичні установи, комунальне господарство та ін. Практично всі організації надають ті чи інші послуги клієнтам. Тому дуже важливо зрозуміти специфіку маркетингу послуг та навчитися використовувати ці знання у своїй діяльності в цій сфері. Мета освітнього компонента – оволодіння здобувачами освіти науково-теоретичними та практичними знаннями щодо сучасної концепції маркетингу послуг, умов, механізмів та інструментів її використання для забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери послуг та задоволення потреб споживачів. Завдання: сформувати розуміння значення маркетингу в сфері послуг, його особливостей; вивчити ринок послуг, його структуризацію на світовому і державному рівнях, регулювання та нормативне забезпечення; забезпечити засвоєння особливостей маркетингового інструментарію в діяльності підприємств та організацій у сфері послуг; формування навичок роботи зі споживачами послуг та управління їхньою поведінкою; сформувати вміння використовувати набуті знання.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23329
Content type: Course of lectures
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MP_bukalo.pdf2,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.