Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБукало, Надія Артемівна-
dc.date.accessioned2023-12-04T15:51:46Z-
dc.date.available2023-12-04T15:51:46Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБукало Н. А. Маркетинг послуг: курс лекцій. Луцьк, 2022. 84 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23329-
dc.descriptionОсвітній компонент «Маркетинг послуг» належить до переліку нормативних освітніх компонентів за освітнім ступенем «Бакалавр». Освітній компонент «Маркетинг послуг» вивчає особливості ринку послуг та застосування на цьому ринку комплексу маркетингу. Ринок послуг розвивається сьогодні швидкими темпами та формує найперспективнішу галузь економіки країни. Сфера послуг охоплює торгівлю і транспорт, фінанси і страхування, культурні, освітні та медичні установи, комунальне господарство та ін. Практично всі організації надають ті чи інші послуги клієнтам. Тому дуже важливо зрозуміти специфіку маркетингу послуг та навчитися використовувати ці знання у своїй діяльності в цій сфері. Мета освітнього компонента – оволодіння здобувачами освіти науково-теоретичними та практичними знаннями щодо сучасної концепції маркетингу послуг, умов, механізмів та інструментів її використання для забезпечення ефективної діяльності підприємств сфери послуг та задоволення потреб споживачів. Завдання: сформувати розуміння значення маркетингу в сфері послуг, його особливостей; вивчити ринок послуг, його структуризацію на світовому і державному рівнях, регулювання та нормативне забезпечення; забезпечити засвоєння особливостей маркетингового інструментарію в діяльності підприємств та організацій у сфері послуг; формування навичок роботи зі споживачами послуг та управління їхньою поведінкою; сформувати вміння використовувати набуті знання.uk_UK
dc.description.abstractВидання містить короткий конспект лекцій з освітнього компоненту Маркетинг послуг, питання для підсумкового контролю та рекомендовану літературу. Охоплює три змістові модулі: «Особливості маркетингу у сферах послуг», «Дослідження просування послуг та поведінки споживачів», «Дослідження та управління у сфері послуг». Рекомендовано студентам 3 курсу галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, освітнього рівня «бакалавр».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectМаркетинг послугuk_UK
dc.subjectпослугиuk_UK
dc.titleМаркетинг послугuk_UK
dc.typeCourse of lecturesuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.subject.udc339.138uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MP_bukalo.pdf2,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.