Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23302
Title: Бренд-маркетинг
Authors: Лялюк, Алла Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Лялюк А. М.Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк : Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2023. 88 с.
Issue Date: Oct-2023
Date of entry: 4-Dec-2023
Publisher: Волинський національний університет мені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Волинський національний університет імені Лесі українки
UDC: 339.138 (075.8)
Keywords: бренд
маркетинг
марочний контракт
ребрендинг
Abstract: Метою дисципліни «Бренд-маркетинг» є формування системи теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо формування у студентів наукового світогляду і глибоких знань з теоретичних аспектів бренд-маркетингу, набуття вмінь і навичок технології брендингу. Дане навчальне видання передбачає вивчення таких тем: сутність маркетингу; маркетингова товарна політика підприємства; сутність цілі та завдання брендингу в діяльності ринкового суб’єкта; особливості поведінки споживачів у процесі купівлі товарів і послуг визначених брендів; конструювання ідентичності бренду; комунікаційна кампанія бренду; формування та підтримка лояльності до бренду; аналіз ефективності брендингу.
Content: ВСТУП…
ТЕМА І. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУ
ТЕМА 2. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА
ТЕМА 3. СУТНІСТЬ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ РИНКОВОГО СУБ’ЄКТА
ТЕМА 4. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ КУПІВЛІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ВИЗНАЧЕНИХ БРЕНДІВ
ТЕМА 5. КОНСТРУЮВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУ
ТЕМА 6. КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ
ТЕМА 7. ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУ
ТЕМА 8. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУ
Список використаних джерел
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23302
References (Ukraine): 1. Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Рекомендовано до друку, Гриф ВНУ імені Лесі Українки, (протокол № 7 від 26.05.22 р.) Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.
2. Лялюк А.М. Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2021. 89 с.
3. Ілляшенко С., Пересадько Г. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації. Суми: Університетська книга, 2015. - 328 с.
4. Коломицева О. В.. Ганжала І. В., Васильченко Л. С. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. [за ред. проф. О. В. Коломицевої]. Черкаси : ЧДТУ, 2018. - 172 с.
5. Окландер М., Кирносова М. Маркетингова товарна політика: навч. посібн. Київ: ЦУЛ, 2019 - 200 с
6. Юдіна Н. В. Бренд-менеджмент: навч.-методичн. комплекс дисципліни. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 114 с.
7. Смерічевський С. Ф., Петропавловська С. Є., Радченко О. А.. Бренд-менеджмент: навч. посібн. Київ: НАУ, 2019. -156 с. URL: http://surl.li/ftqpq
Content type: Course of lectures
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BM_kl.pdf1,48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.