Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23302
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛялюк, Алла Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-12-04T09:18:40Z-
dc.date.available2023-12-04T09:18:40Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationЛялюк А. М.Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк : Вид-во КП ІА «Волиньенергософт», 2023. 88 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23302-
dc.description.abstractМетою дисципліни «Бренд-маркетинг» є формування системи теоретичних знань, прикладних вмінь та навичок щодо формування у студентів наукового світогляду і глибоких знань з теоретичних аспектів бренд-маркетингу, набуття вмінь і навичок технології брендингу. Дане навчальне видання передбачає вивчення таких тем: сутність маркетингу; маркетингова товарна політика підприємства; сутність цілі та завдання брендингу в діяльності ринкового суб’єкта; особливості поведінки споживачів у процесі купівлі товарів і послуг визначених брендів; конструювання ідентичності бренду; комунікаційна кампанія бренду; формування та підтримка лояльності до бренду; аналіз ефективності брендингу.uk_UK
dc.description.tableofcontentsВСТУП…uk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА І. СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГУuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 2. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКАuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 3. СУТНІСТЬ ЦІЛІ ТА ЗАВДАННЯ БРЕНДИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ РИНКОВОГО СУБ’ЄКТАuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 4. ОСОБЛИВОСТІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ПРОЦЕСІ КУПІВЛІ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ ВИЗНАЧЕНИХ БРЕНДІВuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 5. КОНСТРУЮВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ БРЕНДУuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 6. КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ БРЕНДУuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 7. ФОРМУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ЛОЯЛЬНОСТІ ДО БРЕНДУuk_UK
dc.description.tableofcontentsТЕМА 8. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ БРЕНДИНГУuk_UK
dc.description.tableofcontentsСписок використаних джерелuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет мені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмарочний контрактuk_UK
dc.subjectребрендингuk_UK
dc.titleБренд-маркетингuk_UK
dc.typeCourse of lecturesuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameВолинський національний університет імені Лесі українкиuk_UK
dc.relation.references1. Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика: підручник. Рекомендовано до друку, Гриф ВНУ імені Лесі Українки, (протокол № 7 від 26.05.22 р.) Луцьк: СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.uk_UK
dc.relation.references2. Лялюк А.М. Бренд-маркетинг: конспект лекцій. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2021. 89 с.uk_UK
dc.relation.references3. Ілляшенко С., Пересадько Г. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації. Суми: Університетська книга, 2015. - 328 с.uk_UK
dc.relation.references4. Коломицева О. В.. Ганжала І. В., Васильченко Л. С. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. [за ред. проф. О. В. Коломицевої]. Черкаси : ЧДТУ, 2018. - 172 с.uk_UK
dc.relation.references5. Окландер М., Кирносова М. Маркетингова товарна політика: навч. посібн. Київ: ЦУЛ, 2019 - 200 сuk_UK
dc.relation.references6. Юдіна Н. В. Бренд-менеджмент: навч.-методичн. комплекс дисципліни. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 114 с.uk_UK
dc.relation.references7. Смерічевський С. Ф., Петропавловська С. Є., Радченко О. А.. Бренд-менеджмент: навч. посібн. Київ: НАУ, 2019. -156 с. URL: http://surl.li/ftqpquk_UK
dc.subject.udc339.138 (075.8)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BM_kl.pdf1,48 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.