Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23041
Title: Комунікативні процеси в обліку і аудиті
Other Titles: Communicative processes in accounting and auditing
Authors: Макарчук, Богдан
Makarchuk, Bohdan
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Макарчук Б. Комунікативні процеси в обліку і аудиті. Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів: збірник тез доповідей IV Міжнародної мультидисциплінарної науково-практичної конференції (Луцьк, 20 червня 2023 р.). / За заг. ред. Павліхи Н. В. – Луцьк : Вежа-Друк, 2023. –1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – Обʼєм даних 3,12 Мб. С. 76-79
Bibliographic description (International): Makarchuk B. Communicative processes in accounting and auditing. Scientific integration in the conditions of global challenges: a collection of abstracts of reports of the IV International Scientific and Practical Conference (Lutsk, June 20, 2023). / In general ed. Pavliky N. V. Lutsk: Vezha-Druk, 2023. 1 electron. wholesale disc (CD-ROM). The volume of data is 3,12 MB. P. 76-79
Conference/Event: Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів
Issue Date: 20-Jun-2023
Date of entry: 15-Nov-2023
Publisher: Луцьк: Вежа-Друк
Country (code): UA
Place of the edition/event: Луцьк
Supervisor: Цимбалюк, Ірина Олександрівна
Tsymbaliuk, Iryna Oleksandrivna
UDC: 657.6:070.3
Keywords: комунікативні процеси
облік
аудит
вербальна і невербальна комунікація
фінансова звітність
Page range: 76-79
Abstract: Комунікативні процеси в обліку і аудиті відіграють важливу роль у передачі та обміні інформацією між учасниками цих процесів. Вони є основними засобами забезпечення точності, надійності та цілісності фінансової звітності, а також сприяють дотриманню стандартів обліку та аудиту. У контексті обліку комунікативні процеси можуть включати обмін фінансовою інформацією, звітністю, документами, розʼясненням облікових процедур і політик. Наприклад, обліковий відділ може комунікувати з керівництвом компанії, щоб забезпечити звітність про фінансовий стан підприємства або з іншими відділами, щоб отримати необхідну інформацію для проведення облікових записів. У сфері аудиту комунікативні процеси відіграють важливу роль у взаємодії між аудиторами і клієнтами. Аудитори здійснюють комунікацію з клієнтом, щоб отримати розуміння процесів бізнесу, отримати доступ до необхідної документації та інформації про фінансові операції. Вони також повинні ефективно комунікувати результати аудиту та можливі рекомендації клієнту.
Description: Communicative processes in accounting and auditing play an important role in the transfer and exchange of information between the participants of these processes. They are the main means of ensuring the accuracy, reliability and integrity of financial reporting, and also contribute to compliance with accounting and auditing standards. In the context of accounting, communication processes may include the exchange of financial information, reporting, documents, and clarification of accounting procedures and policies. For example, the accounting department may communicate with the management of the company to ensure that the financial condition of the enterprise is reported or with other departments to obtain the necessary information for conducting the accounting. In the field of auditing, communication processes play an important role in the interaction between auditors and clients. Auditors communicate with the client to gain an understanding of business processes, to gain access to necessary documentation and information on financial transactions. They must also effectively communicate audit findings and possible recommendations to the client.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23041
ISBN: 978-966-940-487-9
References (Ukraine): 1. Монастирський Г. Л. Теорія організації. 2-ге вид. Тернопіль : Крок, 2019.
2. Богомаз К.Ю. Конспект лекцій з дисципліни: Соціальні комунікації в управлінні”. м. Київ, 2016. 84 с.
3. Лаговська О.А., Легенчук С.Ф.,Кузь В.І. Бухгалтерський облік в управлінні підприємством. Житомир 2017.
4. Цимбалюк І. О., Антонюк Д. А., Цимбалюк С. М., Бортнік С. М. Маркетингове дослідження ринку спортивно-оздоровчих послуг в Україні та її регіонах. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: «Економічна». 2022. №1 (25). С. 48-60. DOI: 10.31474/1680-0044-2022-1(25)-48-60.
5. Бортнік С. М., Цимбалюк І. О., Волинець І. Г. Удосконалення методики аналізу та оцінки ризику в бізнес-плануванні підприємницької діяльності. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. №2. URL: https://DOI.org/10.25313/2520-2294-2023-2-8602
6. Долиняк Ю. О., Павліха Н. В., Цимбалюк І. О. Особливості та перспективи розвитку ринків освітніх послуг в Україні. Університет і місто: стратегії та практики взаємодії: колективна монографія / за ред. Дмитра Шевчука, Лариси Засєкіної, Олега Лагоднюка. Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2022. 340 с. С. 202-236.
7. Павліха Н. В., Цимбалюк І. О. Інклюзивний вектор сталого розвитку та ефективні стратегічні комунікації в умовах глобальної нестабільності. Соціальні, економіко-правові та фінансові виклики в умовах глобальних трансформацій. Тернопіль. 2022 р. С. 20-26.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукова інтеграція в умовах глобальних викликів:

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-79_.pdf1,96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.