Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23012| Title: | Oсобливості інклюзивного навчання учнів у контексті вимог нової української школи |
| Other Titles: | Features of inclusive education of students in the context of requirements of the new ukrainian school |
| Authors: | Пріма, Раїса Пріма, Дмитро |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Пріма Р. М., Пріма Д. А. Oсобливості інклюзивного навчання учнів у контексті вимог нової української школи. Науковий вісник СНУ ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. 2019, №11(395). С.145-148. |
| Journal/Collection: | Науковий вісник СНУ ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки |
| Issue: | 11(395) |
| Issue Date: | 2019 |
| Date of entry: | 9-Nov-2023 |
| Publisher: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 376 (477) |
| Keywords: | асистент учителя інклюзія інклюзивна освіта інклюзивний освітній простір інклюзивне навчання діти з особливими потребами нова українська школа освітнє середовище психологопедагогічний супровід |
| Page range: | 145-148 |
| Abstract: | Розкрито деякі аспекти інклюзії у контексті вимог Нової української школи. Внесено уточнення щодо трактування ключових понять «інклюзія», «діти з особливими потребами», «психолого-педагогічний супровід». Інклюзивне навчання (інклюзія) розглядається як процес створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку, як гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах закладу середньої освіти, де навчання відбувається за індивідуальним навчальним планом, забезпечується медикосоціальним та психолого-педагогічним супроводом. Закцентовано увагу на ролі асистента вчителя у створенні для дітей з особливими потребами атмосфери найбільшого сприяння їхньому особистісному становленню і захищеності, завданнях, які він вирішує в умовах інклюзії, особистісних якостей, котрих вимагає робота з дітьми з особливими потребами. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23012 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| prima_prima_2019.pdf | 4,35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.