Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23012| Назва: | Oсобливості інклюзивного навчання учнів у контексті вимог нової української школи | 
| Інші назви: | Features of inclusive education of students in the context of requirements of the new ukrainian school | 
| Автори: | Пріма, Раїса Пріма, Дмитро | 
| Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Бібліографічний опис: | Пріма Р. М., Пріма Д. А. Oсобливості інклюзивного навчання учнів у контексті вимог нової української школи. Науковий вісник СНУ ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. 2019, №11(395). С.145-148. | 
| Журнал/збірник: | Науковий вісник СНУ ім. Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки | 
| Випуск/№ : | 11(395) | 
| Дата публікації: | 2019 | 
| Дата внесення: | 9-лис-2023 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| УДК: | 376 (477) | 
| Теми: | асистент учителя інклюзія інклюзивна освіта інклюзивний освітній простір інклюзивне навчання діти з особливими потребами нова українська школа освітнє середовище психологопедагогічний супровід | 
| Діапазон сторінок: | 145-148 | 
| Короткий огляд (реферат): | Розкрито деякі аспекти інклюзії у контексті вимог Нової української школи. Внесено уточнення щодо трактування ключових понять «інклюзія», «діти з особливими потребами», «психолого-педагогічний супровід». Інклюзивне навчання (інклюзія) розглядається як процес створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку, як гнучка, індивідуалізована система навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку в умовах закладу середньої освіти, де навчання відбувається за індивідуальним навчальним планом, забезпечується медикосоціальним та психолого-педагогічним супроводом. Закцентовано увагу на ролі асистента вчителя у створенні для дітей з особливими потребами атмосфери найбільшого сприяння їхньому особистісному становленню і захищеності, завданнях, які він вирішує в умовах інклюзії, особистісних якостей, котрих вимагає робота з дітьми з особливими потребами. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/23012 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| prima_prima_2019.pdf | 4,35 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
