Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22819
Назва: | Методичні рекомендації щодо організації та проведення психолого-педагогічної практики |
Автори: | Ройко, Лариса Леонідівна Яцюк, Світлана Миколаївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Бібліографічний опис: | Ройко Л. Л., Яцюк С. М. Методичні рекомендації щодо організації та проведення психолого-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика). Луцьк, 2023. 47 с. |
Дата публікації: | лют-2023 |
Дата внесення: | 19-вер-2023 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
УДК: | 159.954 (076.5) |
Теми: | психолого-педагогічна практика навчальний план етапи практики характеристика учня щоденник практики аналіз уроку виховного заходу |
Короткий огляд (реферат): | Психолого-педагогічна практика є обов’язковою складовою циклу професійної підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) за освітньо-професійною програмою Середня освіта. Інформатика. Проходження психолого-педагогічної практики є важливим етапом у системі практичної підготовки здобувачів освіти до майбутньої професійної педагогічної діяльності. |
Опис: | Метою психолого-педагогічної практики є освоєння здобувачами освіти методичних основ організації навчально-виховної роботи у закладі загальної середньої освіти та розвиток вмінь практикантів досліджувати психолого-педагогічні особливості класного колективу й особистості учня. Під час практики здобувачі освіти отримують первинний досвід педагогічної діяльності. При цьому формується початковий етап майбутнього фаху, засвоюються вимоги до знань і вмінь фахівця. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22819 |
Перелік літератури: | 1. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : монографія / [кол.авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С. П., Платаш Л. Б., Романюк С.З. та ін.]; за заг. ред. Л. Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. 572 с. 2. Бібік Н. М. Нова українська школа: порадник для вчителя. Київ : Літера ЛТД, 2019. 208 с. 3. Варій М. Й. Психологія особистості : навч. посіб. Київ : Центр учб. літ., 2018. 591 с. 5. Гарькавець С. О., Волченко Л. П. Конфлікти в освітньому середовищі: діагностика та практика вирішення: навчально-методичний посібник. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 92 с. 6. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник. Вид-во «Ранок», 2019. 304 с. 7. Коропецька О. М. Психологічні основи професійної орієнтації та самореалізації особистості. Навчальний посібник. Київ : КНТ, 2018. 438 с. 8. Ройко Л. Л. Формування лідерських якостей у фаховій підготовці майбутніх вчителів інформатики. Перспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції : збірник тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 18 серпн. 2022 р.). Полтава, 2022. C. 27-28 9. Романовська Л. І. Основи психології і педагогіки : навч. посіб. Львів : Новий Світ-2000. 2018. 449 с. 10. Сікорський П. І. Нова педагогіка. Львів : Львівська політехніка, 2021, 540 с. |
Тип вмісту: | Methodical recommendations |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні матеріали (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
metod_pr.pdf | 707,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.