Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22819
Назва: Методичні рекомендації щодо організації та проведення психолого-педагогічної практики
Автори: Ройко, Лариса Леонідівна
Яцюк, Світлана Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Ройко Л. Л., Яцюк С. М. Методичні рекомендації щодо організації та проведення психолого-педагогічної практики для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика). Луцьк, 2023. 47 с.
Дата публікації: лют-2023
Дата внесення: 19-вер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 159.954 (076.5)
Теми: психолого-педагогічна практика
навчальний план
етапи практики
характеристика учня
щоденник практики
аналіз уроку
виховного заходу
Короткий огляд (реферат): Психолого-педагогічна практика є обов’язковою складовою циклу професійної підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавр галузі знань 01 Освіта/Педагогіка, спеціальності 014 Середня освіта (Інформатика) за освітньо-професійною програмою Середня освіта. Інформатика. Проходження психолого-педагогічної практики є важливим етапом у системі практичної підготовки здобувачів освіти до майбутньої професійної педагогічної діяльності.
Опис: Метою психолого-педагогічної практики є освоєння здобувачами освіти методичних основ організації навчально-виховної роботи у закладі загальної середньої освіти та розвиток вмінь практикантів досліджувати психолого-педагогічні особливості класного колективу й особистості учня. Під час практики здобувачі освіти отримують первинний досвід педагогічної діяльності. При цьому формується початковий етап майбутнього фаху, засвоюються вимоги до знань і вмінь фахівця.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22819
Перелік літератури: 1. Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти : монографія / [кол.авт.: Гаврилова Н.С., Миронова С. П., Платаш Л. Б., Романюк С.З. та ін.]; за заг. ред. Л. Б. Платаш. Чернівці: Технодрук, 2020. 572 с.
2. Бібік Н. М. Нова українська школа: порадник для вчителя. Київ : Літера ЛТД, 2019. 208 с.
3. Варій М. Й. Психологія особистості : навч. посіб. Київ : Центр учб. літ., 2018. 591 с.
5. Гарькавець С. О., Волченко Л. П. Конфлікти в освітньому середовищі: діагностика та практика вирішення: навчально-методичний посібник. Харків : Друкарня Мадрид, 2020. 92 с.
6. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навчально-методичний посібник. Вид-во «Ранок», 2019. 304 с.
7. Коропецька О. М. Психологічні основи професійної орієнтації та самореалізації особистості. Навчальний посібник. Київ : КНТ, 2018. 438 с.
8. Ройко Л. Л. Формування лідерських якостей у фаховій підготовці майбутніх вчителів інформатики. Перспективи розвитку науки, освіти та технологій в контексті євроінтеграції : збірник тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 18 серпн. 2022 р.). Полтава, 2022. C. 27-28
9. Романовська Л. І. Основи психології і педагогіки : навч. посіб. Львів : Новий Світ-2000. 2018. 449 с.
10. Сікорський П. І. Нова педагогіка. Львів : Львівська політехніка, 2021, 540 с.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
metod_pr.pdf707,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.