Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22789
Назва: Формування вокальної техніки здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності: системний підхід
Автори: Зарицька, Анна Андріївна
Кириченко, Інна Олександрівна
Приналежність: Волинський націанальний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Зарицька, А., Кириченко, І. (2023). Формування вокальної техніки здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності: системний підхід. Fine Art and Culture Studies, 3, 47–52, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2023-3-7
Журнал/збірник: Fine Art and Culture Studies
Випуск/№ : 3
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 13-вер-2023
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2579-5279
https://orcid.org/0000-0002-4380-2148
DOI: https://doi.org/10.32782/facs-2023-3-7
УДК: 784.8:734.6
Теми: вокальна техніка
системний підхід
інновації
виконавство
вокальна педагогіка
Діапазон сторінок: 47–52
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто актуальні питання формування вокальної техніки здобувачів освіти в умовах сучасних інновацій вищої мистецької школи. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій у галузі вокальної педагогі-ки в контексті системного підходу. Метою статті є обґрунтування ролі системного підходу у формуванні вокальної техніки здобувачів освіти та розкриття нових можливостей для підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі вокального мистецтва. Методологія статті базується на науковому дослідженні та аналізі літературних джерел, використанні аналітичного методу для огляду останніх досліджень і публікацій з галузі вокальної педагогіки та виконавства, зосереджуючись на системному підході. Аргументовано роль системного підходу у підготовці висококваліфікованих виконавців, а також виявлення нових перспектив, які він відкриває у сучасній музичній практиці. Наголошено на необхідності адаптації підходів та методик навчання вокалу для задоволення потреб сучасних аудиторій та вимог музичної індустрії. Обґрунтовано теоретичні аспекти системного підходу в контексті вокальної педагогіки. Розглянуто засади системного підходу, його принципи та методи. Виокремлено структурні компоненти системного підходу в формуванні вокальної техніки, такі як емотивно-ціннісний, когнітивно-діяльнісний та рефлексивно-регулятивний. Підкреслено значення системного підходу у комплексному розвитку вокальної техніки та підвищенні професійного рівня майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтва. У висновках зазначено позитивні впливи системного підходу на процес формування вокальної техніки, зокрема підвищення якості художньо-виконавської майстерності здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності. Також виділяються перспективи подальших досліджень в галузі вокальної педагогіки з використанням системного підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22789
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zarytska_statia_2023.pdf361,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.