Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorКириченко, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-09-13T07:42:02Z-
dc.date.available2023-09-13T07:42:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.date.submitted2023-
dc.identifier.citationЗарицька, А., Кириченко, І. (2023). Формування вокальної техніки здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності: системний підхід. Fine Art and Culture Studies, 3, 47–52, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2023-3-7uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22789-
dc.description.abstractУ статті розглянуто актуальні питання формування вокальної техніки здобувачів освіти в умовах сучасних інновацій вищої мистецької школи. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій у галузі вокальної педагогі-ки в контексті системного підходу. Метою статті є обґрунтування ролі системного підходу у формуванні вокальної техніки здобувачів освіти та розкриття нових можливостей для підготовки висококваліфікованих фахівців у галузі вокального мистецтва. Методологія статті базується на науковому дослідженні та аналізі літературних джерел, використанні аналітичного методу для огляду останніх досліджень і публікацій з галузі вокальної педагогіки та виконавства, зосереджуючись на системному підході. Аргументовано роль системного підходу у підготовці висококваліфікованих виконавців, а також виявлення нових перспектив, які він відкриває у сучасній музичній практиці. Наголошено на необхідності адаптації підходів та методик навчання вокалу для задоволення потреб сучасних аудиторій та вимог музичної індустрії. Обґрунтовано теоретичні аспекти системного підходу в контексті вокальної педагогіки. Розглянуто засади системного підходу, його принципи та методи. Виокремлено структурні компоненти системного підходу в формуванні вокальної техніки, такі як емотивно-ціннісний, когнітивно-діяльнісний та рефлексивно-регулятивний. Підкреслено значення системного підходу у комплексному розвитку вокальної техніки та підвищенні професійного рівня майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтва. У висновках зазначено позитивні впливи системного підходу на процес формування вокальної техніки, зокрема підвищення якості художньо-виконавської майстерності здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності. Також виділяються перспективи подальших досліджень в галузі вокальної педагогіки з використанням системного підходу.uk_UK
dc.format.extent47–52-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectвокальна технікаuk_UK
dc.subjectсистемний підхідuk_UK
dc.subjectінноваціїuk_UK
dc.subjectвиконавствоuk_UK
dc.subjectвокальна педагогікаuk_UK
dc.titleФормування вокальної техніки здобувачів освіти в контексті інновацій сучасності: системний підхідuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/facs-2023-3-7-
dc.citation.issue3-
dc.citation.journalTitleFine Art and Culture Studies-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2579-5279-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-4380-2148-
dc.subject.udc784.8:734.6uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zarytska_statia_2023.pdf361,78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.