Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22768
Назва: Вплив пандемії коронавірусу на розвиток туризму в Чеській Республіці
Інші назви: The influence of the coronavirus pandemic on the development of tourism in the Czech Republic
Автори: Литвинова, Наталія
Щербюк, Анна
Приналежність: Східнoєврoпeйський нaціoнaльний yнівeрситeт імeні Лeсі Укрaїнки
Східнoєврoпeйський нaціoнaльний yнівeрситeт імeні Лeсі Укрaїнки
Бібліографічний опис: Литвинова Н., Щербюк А. Вплив пандемії коронавірусу на розвиток туризму в Чеській Республіці // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини. 2020. № 2(406). С.175-182
Журнал/збірник: Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Міжнародні відносини
Випуск/№ : 2(406)
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 11-вер-2023
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Теми: туристичний бізнес
ваучери на відпустку
Чехія
надзвичайний стан
іноземні туристи
внутрішній туризм
«коронавірусний коридор»
«COVID-паспорт»
Діапазон сторінок: 175-182
Короткий огляд (реферат): Чеська Республіка входить у десятку найбільш відвідуваних туристами країн світу. Це розвинена держава з розгалуженою туристичною інфраструктурою та великою кількістю туристичних агентств й агентур,які надають туристичні послуги європейського рівня. У зв’язку з поширенням у 2020 р. пандемії коронавірусу та подальшим оголошенням країнами світу надзвичайного стану на глобальному туристичному ринку склалася безпрецедентна ситуація за останні двадцять років. Сфера туризму найбільше постраждала від спалаху COVID-19: авіакомпанії припинили рейси, готелі оголосили про різке зниження бронювань, скасовано низку масштабних подій – туристичну виставку ITB у Берліні, Олімпійські ігри, спортивні матчі, концерти. Епідемія коронавірусу й карантин суттєво вплинуть на способи подорожей у майбутньому, наприклад прогнозують зростання внутрішнього автомобільного туризму та попиту на найдешевші тури, а в туристів з’являться певні обмеження, нові звички й переваги. Попри таку ситуацію, туризм у Європі залишається частиною звичайного життя. Тому країни-члени ЄС домовилися про кроки щодо організації спільного європейського підходу для виходу з кризи: виділення значних коштів на відновлення туристичної галузі – від 20 до 25 % коштів ЄС, створення спільних протоколів («COVID-паспорт») та заходів у галузі охорони здоров’я й безпеки. Уряд Чеської Республіки в пошуках шляхів виходу з економічної кризи та порятунку туристичного сезону надав субсидії туроператорам, підприємцям відтерміновано сплату податків, для своїх громадян запроваджено ваучери на відпустку в Чехії. Пожвавити туристичний бізнес намагаються також і місцеві пивовари.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22768
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Міжнародні відносини", 2020, № 2 (406)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НВ_МВ_2020_2-175-182.pdf311,66 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.