Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22727
Title: Асистентська практика.
Authors: Лесик-Бондарук, Оксана Олександрівна
Каленюк, Ольга Миколаївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Лесик-Бондарук О. О., Каленюк. О. М. Асистентська практика. Методичні рекомендації. Луцьк, 2022. 14 с.
Issue Date: Jun-2022
Date of entry: 6-Sep-2023
Country (code): UA
UDC: 7.07
Keywords: асистентська практика
assistant practice
образотворче мистецтво
fine arts
декоративне мистецтво
decorative art
реставрація
decorative art
викладач
teacher
Abstract: Мета та завдання освітньої компоненти - максимально доступно познайомити здобувача другого (магістерського) рівня з перебігом асистентської практики з урахуванням мети та завдань практики, висвітлення етапів її проходження, завдань для самостійної роботи здобувачів, знайомство спрямованих на творчу та наукову діяльність, аналізу методики провідних викладачів кафедри, вимог до оцінювання творчих та теоретичних робіт спеціальності «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», а також аналіз методичного забезпечення та рекомендованої літератури. Рекомендовано здобувачам другого магістерського рівня спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», освітньо-професійної програми «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація».
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22727
References (Ukraine): 1. Гнатюк М. В. З історії художньої освіти і методів навчання. Обрії: Науковопедагогічний журнал, 2010. №2. С. 29-35.
2. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво. Основи образотворчої грамоти : навч.-метод. посіб. Ч. І. Івано-Франківськ : Ярина, 2016. 196 с.
3. Каленюк О. М. Активність студентів у художньо-творчій діяльності Наукові записки ТДПУ. Тернопіль, 2004. №3. С.47-50.
4. Каленюк О. М. Формування естетичної культури студентів художнього фаху в процесі живописного зображення людини Обрії: Науково-педагогічний журнал. Івано-Франківськ, 2004. №1. С. 25-28.
5. Кардашов В. Теорія і методика викладання образотворчого мистецтва: навч. посібник. Київ, 2007. 296 с.
6. Кириченко М. А. Історія розвитку методів навчання образотворчого мистецтва в Україні (1917–1991рр.) // Мат. Міжн. наук.-метод. конференції: 1-2 квітня 2004 р. / Уклад. Л. П. Макаренко, М. С. Севастюк, О. П. Симоненко. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. С.115-117.
7. Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ : Освіта України, 2008. 274 с.
8. Полухтович Т., Каленюк О. Дослідження якісної характеристики діяльності викладачів. Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 55, т. 2. С.290-294.
9. Полухтович Т., Каленюк О. Творча індивідуальність викладача. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 54, т. 2. С.262-267.
10. Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька : навч. посіб. Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2005. 360 с.
11. Стороженко Микола – художник, педагог, людина : зб. тез доп. наук.-практ. конф., Київ, 08 листоп. 2018 р. Київ, 2018. 37 с.
12. Петрук Р. Творча і педагогічна іпостасі професора В. І. Баринової-Кулеби. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 34, т. 4. С.10-19.
13. Пічкур М. Евристичний концепт образотворчої підготовки майбутніх дизайнерів та художників-педагогів у вищих навчальних закладах. С. 140-149.
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
asyst_prakt.pdf526,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.