Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22727
Назва: Асистентська практика.
Автори: Лесик-Бондарук, Оксана Олександрівна
Каленюк, Ольга Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Лесик-Бондарук О. О., Каленюк. О. М. Асистентська практика. Методичні рекомендації. Луцьк, 2022. 14 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата внесення: 6-вер-2023
Країна (код): UA
УДК: 7.07
Теми: асистентська практика
assistant practice
образотворче мистецтво
fine arts
декоративне мистецтво
decorative art
реставрація
decorative art
викладач
teacher
Короткий огляд (реферат): Мета та завдання освітньої компоненти - максимально доступно познайомити здобувача другого (магістерського) рівня з перебігом асистентської практики з урахуванням мети та завдань практики, висвітлення етапів її проходження, завдань для самостійної роботи здобувачів, знайомство спрямованих на творчу та наукову діяльність, аналізу методики провідних викладачів кафедри, вимог до оцінювання творчих та теоретичних робіт спеціальності «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», а також аналіз методичного забезпечення та рекомендованої літератури. Рекомендовано здобувачам другого магістерського рівня спеціальності 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація», освітньо-професійної програми «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22727
Перелік літератури: 1. Гнатюк М. В. З історії художньої освіти і методів навчання. Обрії: Науковопедагогічний журнал, 2010. №2. С. 29-35.
2. Гнатюк М. В. Образотворче і декоративно-прикладне мистецтво. Основи образотворчої грамоти : навч.-метод. посіб. Ч. І. Івано-Франківськ : Ярина, 2016. 196 с.
3. Каленюк О. М. Активність студентів у художньо-творчій діяльності Наукові записки ТДПУ. Тернопіль, 2004. №3. С.47-50.
4. Каленюк О. М. Формування естетичної культури студентів художнього фаху в процесі живописного зображення людини Обрії: Науково-педагогічний журнал. Івано-Франківськ, 2004. №1. С. 25-28.
5. Кардашов В. Теорія і методика викладання образотворчого мистецтва: навч. посібник. Київ, 2007. 296 с.
6. Кириченко М. А. Історія розвитку методів навчання образотворчого мистецтва в Україні (1917–1991рр.) // Мат. Міжн. наук.-метод. конференції: 1-2 квітня 2004 р. / Уклад. Л. П. Макаренко, М. С. Севастюк, О. П. Симоненко. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. С.115-117.
7. Падалка Г.М. Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ : Освіта України, 2008. 274 с.
8. Полухтович Т., Каленюк О. Дослідження якісної характеристики діяльності викладачів. Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 55, т. 2. С.290-294.
9. Полухтович Т., Каленюк О. Творча індивідуальність викладача. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 54, т. 2. С.262-267.
10. Рудницька О.П. Педагогіка: загальна та мистецька : навч. посіб. Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2005. 360 с.
11. Стороженко Микола – художник, педагог, людина : зб. тез доп. наук.-практ. конф., Київ, 08 листоп. 2018 р. Київ, 2018. 37 с.
12. Петрук Р. Творча і педагогічна іпостасі професора В. І. Баринової-Кулеби. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 34, т. 4. С.10-19.
13. Пічкур М. Евристичний концепт образотворчої підготовки майбутніх дизайнерів та художників-педагогів у вищих навчальних закладах. С. 140-149.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
asyst_prakt.pdf526,42 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.