Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22699| Title: | Мотивація як визначальний складник успішного навчання бандуристів у музично-педагогічному закладі: практичний аспект |
| Other Titles: | Motivation as a determining component of the successful training of bandura players in a music-pedagogical institution: a practical aspect |
| Authors: | Чернецька, Наталія Григорівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Чернецька Н. Г. Мотивація як визначальний складник успішного навчання бандуристів у музично-педагогічному закладі: практичний аспект. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти: матеріали VІII Міжнародної науково-практичної конференції (с. Світязь Шацького району Волинської області, 16–18 червня 2023 року) ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2023. С. 424–427. https://doi.org/10.36059/978-966-397-317-3-122 |
| Conference/Event: | Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти |
| Issue Date: | 2023 |
| Date of entry: | 4-Sep-2023 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.36059/978-966-397-317-3-122 |
| Keywords: | бандурист навчання мотивація бандура творча атмосфера ансамбль репетиція концертний виступ |
| Number of pages: | 424-427 |
| Abstract: | У статті проаналізовано чинники, які впливають на формування мотивації у студентів-інструменталістів під час навчання у музично-педагогічному закладі, зокрема бандуристів, та спонукають їх активно і цілеспрямовано навчатися гри на інструменті, свідомо засвоювати навчальний матеріал. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22699 |
| References (Ukraine): | 1.Брояко Н. Психофізіологічні особливості виконавської діяльності бандуриста-вокаліста у процесі співогри. Імідж сучасного педагога. № 5(188). 2019. С. 109–114. URL: https://doi.org/10.33272/2522-9729- 2019-5(188)-109-114 2.Занюк С. Психологія мотивації: навч. посібник. Київ: Либідь, 2002. 304 с. 3.Ростовська І. О. Формування мотивації учіння гри на фортепіано: навчально-методичний посібник. Ніжин: НДУ імені М. Гоголя, 2015. 159 с. 4.Сточанська М., Чернецька Н. Cпецифіка роботи з вокальним ансамблем у класі бандури. Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції (1 грудня 2022). Університет Короля Данила. Івано-Франківськ, 2022. С. 193–197. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21919 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FKiM) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| motyvatsiya.pdf | 346,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.