Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22655
Назва: Аспекти формування способів міркування у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Приналежність: Волинський національний університет Імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Мельник І. М. Аспекти формування способів міркування у дітей старшого дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses, (1), 31–38. https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.5
Журнал/збірник: Acta Paedagogica Volynienses
Випуск/№ : 1
Дата публікації: 18-чер-2023
Дата внесення: 25-сер-2023
Видавництво: Видавничий Дім «Гельветика»
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6020-4492
DOI: https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.5
УДК: 37.01.09
Теми: старший дошкільник
способи міркування
монологічне, діалогічне, зв’язне мовлення
вміння
навички
Діапазон сторінок: 31-38
Короткий огляд (реферат): Актуальність обраного аспекту дослідження детермінована вимогами Нової української школи щодо розвитку комунікативної компетентності підростаючого покоління, зокрема виховання мовної особистості, формування мовленнєвої компетенції дитини. Сказане об’єктивує посилення уваги до проблеми формування способів міркування у дітей старшого дошкільного віку. Методологічним підгрунтям нашого дослідження є теоретико - методичні напрацювання лінгводидактів, психолінгвістів, філологів про роль зв’язного мовлення у навчанні дошкільників рідної мови, про важливість методики формування у дітей старшого дошкільного віку способів міркування як важливого етапу мовної підготовки дітей до навчання у школі. Мета статті полягає в теоретичному узагальненні досліджень з проблеми формування у дітей старшого дошкільного віку способів міркування, виокремленні ключових завдань і принципів означеного процесу. Новизна нашого дослідження полягає в наступних положеннях: вперше категорія «міркування» розглядається в контексті мовленнєвого розвитку старшого дошкільника; узагальненні наукових підходів до практикування категорій «зв’язне мовлення», «монологічне мовлення», «міркування». Підкреслено, що розвиток зв’язного мовлення у старших дошкільників займає провідну роль у процесі їх мовного розвитку. Розмежовано поняття «діалогічне» й «монологічне мовлення», акцентовано на їх особливостях. У статті зроблені виважені висновки. Узагальнено, що застосування у практиці дошкільного навчання ефективних методів, прийомів сприяє активізація розвитку навичок міркування старших дошкільників. Акцентовано, що основною рушійною силою навчання в умовах закладу дошкільної освіти є зацікавленість дошкільника.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22655
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1032.pdf401,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.