Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-08-25T06:50:01Z-
dc.date.available2023-08-25T06:50:01Z-
dc.date.issued2023-06-18-
dc.date.submitted2023-03-10-
dc.identifier.citationМельник І. М. Аспекти формування способів міркування у дітей старшого дошкільного віку. Acta Paedagogica Volynienses, (1), 31–38. https://doi.org/10.32782/apv/2023.1.5uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22655-
dc.description.abstractАктуальність обраного аспекту дослідження детермінована вимогами Нової української школи щодо розвитку комунікативної компетентності підростаючого покоління, зокрема виховання мовної особистості, формування мовленнєвої компетенції дитини. Сказане об’єктивує посилення уваги до проблеми формування способів міркування у дітей старшого дошкільного віку. Методологічним підгрунтям нашого дослідження є теоретико - методичні напрацювання лінгводидактів, психолінгвістів, філологів про роль зв’язного мовлення у навчанні дошкільників рідної мови, про важливість методики формування у дітей старшого дошкільного віку способів міркування як важливого етапу мовної підготовки дітей до навчання у школі. Мета статті полягає в теоретичному узагальненні досліджень з проблеми формування у дітей старшого дошкільного віку способів міркування, виокремленні ключових завдань і принципів означеного процесу. Новизна нашого дослідження полягає в наступних положеннях: вперше категорія «міркування» розглядається в контексті мовленнєвого розвитку старшого дошкільника; узагальненні наукових підходів до практикування категорій «зв’язне мовлення», «монологічне мовлення», «міркування». Підкреслено, що розвиток зв’язного мовлення у старших дошкільників займає провідну роль у процесі їх мовного розвитку. Розмежовано поняття «діалогічне» й «монологічне мовлення», акцентовано на їх особливостях. У статті зроблені виважені висновки. Узагальнено, що застосування у практиці дошкільного навчання ефективних методів, прийомів сприяє активізація розвитку навичок міркування старших дошкільників. Акцентовано, що основною рушійною силою навчання в умовах закладу дошкільної освіти є зацікавленість дошкільника.uk_UK
dc.format.extent31-38-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВидавничий Дім «Гельветика»uk_UK
dc.subjectстарший дошкільникuk_UK
dc.subjectспособи міркуванняuk_UK
dc.subjectмонологічне, діалогічне, зв’язне мовленняuk_UK
dc.subjectвмінняuk_UK
dc.subjectнавичкиuk_UK
dc.titleАспекти формування способів міркування у дітей старшого дошкільного вікуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2023.1.5-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogica Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет Імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-6020-4492-
dc.subject.udc37.01.09uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1032.pdf401,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.