Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22653| Title: | Організація методичного супроводу освітньої діяльності ЗДО в умовах інноваційного розвитку |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник І.М. Організація методичного супроводу освітньої діяльності ЗДО в умовах інноваційного розвитку. Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації: зб. матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк: 26 вересня 2022. С.228-234. |
| Conference/Event: | Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації |
| Issue Date: | 26-Sep-2022 |
| Submitted date: | 10-Sep-2022 |
| Date of entry: | 25-Aug-2023 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Луцьк |
| JEL: | Педагогіка |
| Page range: | 228-234 |
| Abstract: | Основними завданнями методичної роботи в ЗДО в умовах інноваційного розвитку, на думку більшості авторів, є: вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду; ознайомлення з осягненнями психолого-педагогічної науки з метою підвищення наукового рівня педагога; збагачення новими, інноваційними і більш досконалими методами та засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці (К. Біла, Н. Голіцина, В. Дуброва, К. Крутій, О. Милашевич та ін.). Зазначимо, що основне завдання методичної роботи полягає у створенні такого освітнього простору в закладі, де б повністю було зреалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного суб’єкту зокрема [4, с. 23]. Головним напрямком у вирішенні завдань методичної служби є ідея діяльнісного підходу та формування в педагогів стійкої мотивації навчання новому. Умовою і результатом інноваційного типу навчання є сформованість у педагогів бажання і здатність самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію і застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22653 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_tezy.pdf | 255,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.