Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22653| Назва: | Організація методичного супроводу освітньої діяльності ЗДО в умовах інноваційного розвитку | 
| Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна | 
| Бібліографічний опис: | Мельник І.М. Організація методичного супроводу освітньої діяльності ЗДО в умовах інноваційного розвитку. Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації: зб. матеріалів V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Луцьк: 26 вересня 2022. С.228-234. | 
| Конференція/захід: | Дошкільна освіта: теорія, методика, інновації | 
| Дата публікації: | 26-вер-2022 | 
| Дата подання: | 10-вер-2022 | 
| Дата внесення: | 25-сер-2023 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | Луцьк | 
| JEL: | Педагогіка | 
| Діапазон сторінок: | 228-234 | 
| Короткий огляд (реферат): | Основними завданнями методичної роботи в ЗДО в умовах інноваційного розвитку, на думку більшості авторів, є: вивчення та впровадження перспективного педагогічного досвіду; ознайомлення з осягненнями психолого-педагогічної науки з метою підвищення наукового рівня педагога; збагачення новими, інноваційними і більш досконалими методами та засобами навчання; постійне вдосконалення навичок самоосвіти, надання педагогу кваліфікованої допомоги, як у питаннях теорії, так і в практичній діяльності, у підвищенні результатів його педагогічної праці (К. Біла, Н. Голіцина, В. Дуброва, К. Крутій, О. Милашевич та ін.). Зазначимо, що основне завдання методичної роботи полягає у створенні такого освітнього простору в закладі, де б повністю було зреалізовано творчий потенціал педагогічного колективу і кожного суб’єкту зокрема [4, с. 23]. Головним напрямком у вирішенні завдань методичної служби є ідея діяльнісного підходу та формування в педагогів стійкої мотивації навчання новому. Умовою і результатом інноваційного типу навчання є сформованість у педагогів бажання і здатність самостійно вчитися, шукати в різних джерелах інформацію і застосовувати нові знання, виробляти вміння діяти, прагнути творчості та саморозвитку. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22653 | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| melnyk_tezy.pdf | 255,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
