Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398| Назва: | Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів | 
| Автори: | Савчук, Валентин О. Ройко, Лариса Леонідівна | 
| Бібліографічний опис: | Савчук В. О., Ройко Л. Л. Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 181-184 | 
| Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта | 
| Дата публікації: | чер-2023 | 
| Дата внесення: | 12-чер-2023 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Країна (код): | UA | 
| Місце видання, проведення: | м.Луцьк | 
| Теми: | Пізнавальна діяльність активізація пізнавальної діяльності інтерактивне навчання, | 
| Діапазон сторінок: | 181-184 | 
| Короткий огляд (реферат): | Розвиток сучасного інформаційного суспільства ставить перед закладами загальної середньої освіти завдання підготовки всебічно розвинених випускників. Реалізація даного завдання вимагає використання різноманітних засобів навчання, які б залучали кожного школяра до активного пізнавального процесу. Особливе місце серед педагогічних технологій у світлі освітніх реформ займає технологія інтерактивного навчання. Інтерактивні методи спрацьовують через осмислення кожним учнем своєї діяльності, що допомагає сформувати вміння та навички самостійно вивчити певні явища, процеси, користуючись інформацією. | 
| Опис: | Організація інтерактивного навчання школярів передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Технології даного навчання ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дають змогу вчителеві стати справжнім лідером учнівського колективу. Під час інтерактивного навчання школярі вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398 | 
| Перелік літератури: | 1. Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра. Початкова школа.  2017.  №11. С.1-3. 2. Ватуляк О. З. Використання інтерактивних технологій на уроках у початковій школі. Бібрський ОЗЗСО І – ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко 2020. 58 с. 3. Кобюк Ю. М. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. Київ, 2016. 32 с. 4. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. Київ: Видавництво А.С.К., 2004. 192 с. 5. Рубан К. П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2014. №3, С.38-41 6. Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей X Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021. № 8.С. 100-105 | 
| Тип вмісту: | Conference Abstract | 
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| savchuk_roiko.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
