Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398
Назва: Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів
Автори: Савчук, Валентин О.
Ройко, Лариса Леонідівна
Бібліографічний опис: Савчук В. О., Ройко Л. Л. Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 181-184
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2023
Дата внесення: 12-чер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: м.Луцьк
Теми: Пізнавальна діяльність
активізація пізнавальної діяльності
інтерактивне навчання,
Діапазон сторінок: 181-184
Короткий огляд (реферат): Розвиток сучасного інформаційного суспільства ставить перед закладами загальної середньої освіти завдання підготовки всебічно розвинених випускників. Реалізація даного завдання вимагає використання різноманітних засобів навчання, які б залучали кожного школяра до активного пізнавального процесу. Особливе місце серед педагогічних технологій у світлі освітніх реформ займає технологія інтерактивного навчання. Інтерактивні методи спрацьовують через осмислення кожним учнем своєї діяльності, що допомагає сформувати вміння та навички самостійно вивчити певні явища, процеси, користуючись інформацією.
Опис: Організація інтерактивного навчання школярів передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Технології даного навчання ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дають змогу вчителеві стати справжнім лідером учнівського колективу. Під час інтерактивного навчання школярі вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398
Перелік літератури: 1. Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра. Початкова школа. 2017. №11. С.1-3.
2. Ватуляк О. З. Використання інтерактивних технологій на уроках у початковій школі. Бібрський ОЗЗСО І – ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко 2020. 58 с.
3. Кобюк Ю. М. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. Київ, 2016. 32 с.
4. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. Київ: Видавництво А.С.К., 2004. 192 с.
5. Рубан К. П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2014. №3, С.38-41
6. Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей X Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021. № 8.С. 100-105
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
savchuk_roiko.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.