Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савчук, Валентин О. | - |
dc.contributor.author | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-12T11:23:56Z | - |
dc.date.available | 2023-06-12T11:23:56Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Савчук В. О., Ройко Л. Л. Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 181-184 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22398 | - |
dc.description | Організація інтерактивного навчання школярів передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Технології даного навчання ефективно сприяють формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, дають змогу вчителеві стати справжнім лідером учнівського колективу. Під час інтерактивного навчання школярі вчаться бути демократичними, спілкуватися з іншими людьми, критично мислити, приймати продумані рішення. | uk_UK |
dc.description.abstract | Розвиток сучасного інформаційного суспільства ставить перед закладами загальної середньої освіти завдання підготовки всебічно розвинених випускників. Реалізація даного завдання вимагає використання різноманітних засобів навчання, які б залучали кожного школяра до активного пізнавального процесу. Особливе місце серед педагогічних технологій у світлі освітніх реформ займає технологія інтерактивного навчання. Інтерактивні методи спрацьовують через осмислення кожним учнем своєї діяльності, що допомагає сформувати вміння та навички самостійно вивчити певні явища, процеси, користуючись інформацією. | uk_UK |
dc.format.extent | 181-184 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | Пізнавальна діяльність | uk_UK |
dc.subject | активізація пізнавальної діяльності | uk_UK |
dc.subject | інтерактивне навчання, | uk_UK |
dc.title | Використання технологій інтерактивного навчання як засобу активізації пізнавальної діяльності школярів | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Математика. Інформаційні технології. Освіта | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | м.Луцьк | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Бондарчук Є. Інтерактивні технології – шлях до створення ситуації успіху у навчальній діяльності молодшого школяра. Початкова школа. 2017. №11. С.1-3. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Ватуляк О. З. Використання інтерактивних технологій на уроках у початковій школі. Бібрський ОЗЗСО І – ІІІ ст. ім. Уляни Кравченко 2020. 58 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Кобюк Ю. М. Підготовка майбутнього вчителя до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. Київ, 2016. 32 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Пометун О. І., Пироженко Л. В. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібн. Київ: Видавництво А.С.К., 2004. 192 с. | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Рубан К. П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2014. №3, С.38-41 | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Сьомак О. В., Ройко Л. Л. Використання інтерактивних технологій навчання на уроках у початковій школі. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей X Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021. № 8.С. 100-105 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
savchuk_roiko.pdf | 1,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.