Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22397
Title: Застосування методів диференціального числення до розв'язування професійно зорієнтованих задач в курсі "Математика та статистика для економістів"
Authors: Ройко, Лариса Леонідівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Ройко Л. Л. Застосування методів диференціального числення до розв’язування професійно зорієнтованих задач в курсі «Математика та статистика для економістів». Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 174-177
Conference/Event: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Issue Date: Jun-2023
Date of entry: 12-Jun-2023
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: м.Луцьк
Keywords: професійно зорієнтовані задачі
прикладні задачі
диференціальне числення
економічний зміст похідної
математика для економістів
Page range: 174-177
Abstract: Сучасний ринок праці потребує фахівців, які вміють аналізувати будь-яку ситуацію, чітко визначати мету своєї діяльності, знаходити альтернативні рішення при складних умовах ринкової економіки. Фахівці сьогодення, повинні не тільки володіти теорією та практичними навичками певних освітніх компонент, але й, вміти самостійно мислити та приймати оптимальні рішення у складних ситуаціях
Description: Підготовка здобувачів освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» передбачає здобуття ґрунтовних знань з математики і вміння їх застосовувати у майбутній професійній діяльності. Дедалі зростає роль формально-логічного апарату математики, математичного моделювання, статистико-ймовірнісних методів у мікро- й макроекономіці. Математичні закономірності широко використовуються в економіці виробництва, у конкретних економічних процесах і явищах. Тому, при підготовці здобувачів освіти даного профілю особливе місце має займати математична підготовка, яка надасть їм змогу оцінювати та прогнозувати процеси, що відбуваються в економіці, правильно моделювати та досліджувати економічні ситуації. Окрім того, математика необхідна для успішного засвоєння фундаментальних та професійно спрямованих освітніх компонент, які забезпечують базові економічні знання та закладають основи для подальшого вивчення спеціальних економічних дисциплін.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22397
References (Ukraine): 1. Бондаренко З. В., Кирилащук С. А., Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. С.22-26
2. Мацкул В. М. Вища математика для економістів: Підручник. Одеса: ОНЕУ, 2018. 472с.
3. Миронюк Л. П., Ройко Л. Л. Формування професійних компетентностей студентів міжнародників у курсі «Математика та статистика для економістів». Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти і технологій: збірник тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 27 січн. 2022 р.). Полтава, 2022. Ч. 2. C. 13-15
4. Ройко Л. Л. Реалізація професійної спрямованості математичної підготовки студентів економічного профілю. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016. №3. С. 135-142
5. Ройко Л. Л., Ройко О. О. Прикладна спрямованість курсу «Математика для економістів та економічне моделювання». Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2018. № 30-31 С. 263-268
6. Рум’янцева К. Є, Вільчинська О. М. Фахові завдання як засіб спрямованого вивчення дисциплін математичного циклу майбутніми економістами. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. Вип. 9(11). С.36-42
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
roiko_tezy.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.