Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2023-06-12T11:19:56Z-
dc.date.available2023-06-12T11:19:56Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Застосування методів диференціального числення до розв’язування професійно зорієнтованих задач в курсі «Математика та статистика для економістів». Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XII міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 2-4 червн. 2023 р.). Луцьк, 2023. C. 174-177uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22397-
dc.descriptionПідготовка здобувачів освіти за спеціальністю 292 «Міжнародні економічні відносини» передбачає здобуття ґрунтовних знань з математики і вміння їх застосовувати у майбутній професійній діяльності. Дедалі зростає роль формально-логічного апарату математики, математичного моделювання, статистико-ймовірнісних методів у мікро- й макроекономіці. Математичні закономірності широко використовуються в економіці виробництва, у конкретних економічних процесах і явищах. Тому, при підготовці здобувачів освіти даного профілю особливе місце має займати математична підготовка, яка надасть їм змогу оцінювати та прогнозувати процеси, що відбуваються в економіці, правильно моделювати та досліджувати економічні ситуації. Окрім того, математика необхідна для успішного засвоєння фундаментальних та професійно спрямованих освітніх компонент, які забезпечують базові економічні знання та закладають основи для подальшого вивчення спеціальних економічних дисциплін.uk_UK
dc.description.abstractСучасний ринок праці потребує фахівців, які вміють аналізувати будь-яку ситуацію, чітко визначати мету своєї діяльності, знаходити альтернативні рішення при складних умовах ринкової економіки. Фахівці сьогодення, повинні не тільки володіти теорією та практичними навичками певних освітніх компонент, але й, вміти самостійно мислити та приймати оптимальні рішення у складних ситуаціяхuk_UK
dc.format.extent174-177-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпрофесійно зорієнтовані задачіuk_UK
dc.subjectприкладні задачіuk_UK
dc.subjectдиференціальне численняuk_UK
dc.subjectекономічний зміст похідноїuk_UK
dc.subjectматематика для економістівuk_UK
dc.titleЗастосування методів диференціального числення до розв'язування професійно зорієнтованих задач в курсі "Математика та статистика для економістів"uk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм.Луцькuk_UK
dc.relation.references1. Бондаренко З. В., Кирилащук С. А., Прикладна спрямованість викладання вищої математики студентам економічного профілю ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2017. С.22-26uk_UK
dc.relation.references2. Мацкул В. М. Вища математика для економістів: Підручник. Одеса: ОНЕУ, 2018. 472с.uk_UK
dc.relation.references3. Миронюк Л. П., Ройко Л. Л. Формування професійних компетентностей студентів міжнародників у курсі «Математика та статистика для економістів». Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти і технологій: збірник тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 27 січн. 2022 р.). Полтава, 2022. Ч. 2. C. 13-15uk_UK
dc.relation.references4. Ройко Л. Л. Реалізація професійної спрямованості математичної підготовки студентів економічного профілю. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф. Луцьк : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016. №3. С. 135-142uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л. Л., Ройко О. О. Прикладна спрямованість курсу «Математика для економістів та економічне моделювання». Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2018. № 30-31 С. 263-268uk_UK
dc.relation.references6. Рум’янцева К. Є, Вільчинська О. М. Фахові завдання як засіб спрямованого вивчення дисциплін математичного циклу майбутніми економістами. Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. 2016. Вип. 9(11). С.36-42uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_tezy.pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.