Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2234
Title: Формування термінологічної компетентності та її вплив на успішність навчання з медико-біологічних дисциплін майбутніх учителів фізичної культури
Other Titles: Formation of Terminological Competence and its Influence on Successfulness of Studying of Biomedical Disciplines Among Future Physical Education Teachers
Authors: Хоменко, І.
Глазирін, І.
Khomenko, I.
Glazyrin, I.
Bibliographic description (Ukraine): Хоменко, І. Формування термінологічної компетентності та її вплив на успішність навчання з медико-біологічних дисциплін майбутніх учителів фізичної культури / І. Хоменко, І. Глазирін // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 3(19). – С. 105-108. – Бібліогр.: 5 назв.
Issue Date: 2012
Date of entry: 5-Nov-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: термінологічна компетентність
медико-біологічні дисципліни
тестовий контроль
terminological competence
medical-biological disciplines
test control
Abstract: Статтю присвячено розглядові однієї з центральних проблем сучасної професійної освіти – формуванню термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовленнєвої культури фахівців та її зв’язку з успішністю навчання. Доведено, що створена навчальна комп’ютерна методика вдосконалення фахово-термінологічної компетентності суттєво впливає на збагачення словникового запасу студентів, засвоєння адекватного змісту кожного терміна й смислового розрізнення, правильного їх розуміння. Вивчення зв’язків між рівнем термінологічної компетентності з медико-біологічних дисциплін та успішністю навчання дало змогу встановити високі кореляції, що свідчить про їх фактично пряму залежність. The article deals with the central problem of vocational education – terminological competence formation as an obligatory constituent of specialists’ language culture and its correlation with learning efficiency. The developed education computer methodology aimed at improving of special terminological competence was found to have a significant influence on enriching students’ vocabulary, learning an adequate meaning of terms, their semantic distinction and proper understanding. The study of relations between terminological competence level and learning efficiency found high correlations indicating their direct dependence.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2234
Content type: Article
Appears in Collections:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
anot26.pdf293,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.