Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2220
Назва: Регіональний брендинг
Автори: Шмуль, Т.
Бібліографічний опис: Шмуль Т. Регіональний брендинг / Т. Шмуль // Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України. Студентська студія : Матеріали I Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (14–15 травня 2013 р., м.Луцьк) : в 2 т. / [під заг.ред. Митко А.М.]. – Т.2. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2013. – С. 113 - 117.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 5-лис-2013
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Опис: Т.Шмуль, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки Науковий керівник – к.філол. н., доц. кафедри міжнародної інформації СНУ ім. Лесі Українки Карпчук Н.П. (Україна, м. Луцьк)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2220
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України , 2013 , Т 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmul.pdf190,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.