Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШмуль, Т.-
dc.date.accessioned2013-11-05T13:46:51Z-
dc.date.available2013-11-05T13:46:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШмуль Т. Регіональний брендинг / Т. Шмуль // Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України. Студентська студія : Матеріали I Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (14–15 травня 2013 р., м.Луцьк) : в 2 т. / [під заг.ред. Митко А.М.]. – Т.2. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2013. – С. 113 - 117.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2220-
dc.descriptionТ.Шмуль, студентка 4 курсу спеціальності «Міжнародна інформація» Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки Науковий керівник – к.філол. н., доц. кафедри міжнародної інформації СНУ ім. Лесі Українки Карпчук Н.П. (Україна, м. Луцьк)uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleРегіональний брендингuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інформаційне забезпечення транскордонного співробітництва України , 2013 , Т 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shmul.pdf190,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.