Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22136
Назва: ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ ПОКУПЦІВ
Автори: Пахолюк, О.В.
Передрій, О.І.
Приналежність: Луцький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Пахолюк О.В., Передрій О.І. ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ ПОКУПЦІВ. Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (Луцьк, 1-3 червня 2022 року). Луцьк, 2022. С.130-131
Конференція/захід: Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 31-бер-2023
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Діапазон сторінок: 130-131
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22136
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-131.pdf421,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.