Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПахолюк, О.В.-
dc.contributor.authorПередрій, О.І.-
dc.date.accessioned2023-03-31T11:03:28Z-
dc.date.available2023-03-31T11:03:28Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПахолюк О.В., Передрій О.І. ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ ПОКУПЦІВ. Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології: матеріали ІІ Міжнародної наукової конференції (Луцьк, 1-3 червня 2022 року). Луцьк, 2022. С.130-131uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/22136-
dc.format.extent130-131-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.titleВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКУВАННЯ НА СПОЖИВЧІ УПОДОБАННЯ ПОКУПЦІВuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceАктуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології-
dc.contributor.affiliationЛуцький національний технічний університетuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми хімії, матеріалознавства та екології, 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
130-131.pdf421,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.