Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21558
Title: Маркетинг: теорія і практика
Authors: Павлов, Костянтин Володимирович
Лялюк, Алла Миколаївна
Павлова, Олена Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика : підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.
Issue Date: 2022
Date of entry: 16-Dec-2022
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
UDC: 339.138 (075.8)
Keywords: Маркетинг
Маркетингове дослідження
Чинники макросередовища підприємства
Abstract: У виданні розкрито сутність маркетингу; висвітлено процес функціонування маркетингової інформаційної системи; описано чинники, які визначають купівельну поведінку споживачів; багато уваги приділено маркетинговій стратегії товару; охарактеризовано цінові методи конкуренції, елементи просування; розкрито суть рекламної діяльності підприємства; охоплено питання, пов’язані з маркетинговою політикою збуту й логістикою; розглянуто окремі маркетингові стратегії в загальній концепції управління підприємством; вирішено питання, пов’язані із розробкою маркетингового плану на підприємстві. Рекомендовано студентам спеціальностей 075 «Маркетинг», 071 «Облік і оподаткування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 051 «Економіка».
Sponsorship: ГО "Інститут економічних та еколого-енергетичних досліджень"
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21558
ISBN: 978-617-7843-42-8
Content type: Textbook
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДР_Маркетинг_ДРУК ВАР_01.11.2022.pdf4,71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.