Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21558
Назва: Маркетинг: теорія і практика
Автори: Павлов, Костянтин Володимирович
Лялюк, Алла Миколаївна
Павлова, Олена Миколаївна
Бібліографічний опис: Павлов К. В., Лялюк А. М., Павлова О. М. Маркетинг: теорія і практика : підручник. Луцьк : СПД Гадяк Жанна Володимирівна, друкарня «Волиньполіграф» 2022. 408 с.
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 16-гру-2022
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138 (075.8)
Теми: Маркетинг
Маркетингове дослідження
Чинники макросередовища підприємства
Короткий огляд (реферат): У виданні розкрито сутність маркетингу; висвітлено процес функціонування маркетингової інформаційної системи; описано чинники, які визначають купівельну поведінку споживачів; багато уваги приділено маркетинговій стратегії товару; охарактеризовано цінові методи конкуренції, елементи просування; розкрито суть рекламної діяльності підприємства; охоплено питання, пов’язані з маркетинговою політикою збуту й логістикою; розглянуто окремі маркетингові стратегії в загальній концепції управління підприємством; вирішено питання, пов’язані із розробкою маркетингового плану на підприємстві. Рекомендовано студентам спеціальностей 075 «Маркетинг», 071 «Облік і оподаткування», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 051 «Економіка».
Спонсорська підтримка: ГО "Інститут економічних та еколого-енергетичних досліджень"
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21558
ISBN: 978-617-7843-42-8
Тип вмісту: Textbook
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПІДР_Маркетинг_ДРУК ВАР_01.11.2022.pdf4,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.