Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21538
Title: Особливості взаємодії закладів дошкільної освіти та батьків у сучасних умовах
Authors: Томашевська, Ірина Петрівна
Bibliographic description (Ukraine): Томашевська І. П. Особливості взаємодії закладів дошкільної освіти та батьків у сучасних умовах . Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . Суми, 2022. 2 . С. 178-186. DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.02/178-186
Journal/Collection: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології
Issue: 2
Issue Date: 2022
Date of entry: 12-Dec-2022
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0002-6853-387X
DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.02/178-186
UDC: 378
Keywords: дошкільна освіта
заклад дошкільної освіти
освітній процес
педагог
взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї
Page range: 178-18
Abstract: Дошкільна освіта як стартовий ступінь освітньої індивідуальної траєкторії створює передумови становлення особистості дитини, її фізичного, інтелектуального, морально-морального розвитку. У статті висвітлюється актуальна та злободенна за всіх часів проблема взаємодії закладу дошкільної освіти з сім’ями вихованців. Ключову роль у цьому процесі відіграє характер взаємодії педагогічного співтовариства закладів дошкільної освіти та батьків вихованців цих установ. Оновлення системи дошкільної освіти, процеси гуманізації та демократизації в ній, особливі соціальні умови в Україні, зумовили необхідність активізації взаємодії закладу дошкільної освіти дошкільної із сім’єю. Аргументовано важливість співпраці ЗДО із сім’ями вихованців саме на сучасному етапі та обґрунтовано необхідність безперервної консультації батьків з питань виховання дітей дошкільного віку.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21538
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20-1.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.