Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21538Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Томашевська, Ірина Петрівна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-12T15:26:56Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-12T15:26:56Z | - |
| dc.date.issued | 2022 | - |
| dc.identifier.citation | Томашевська І. П. Особливості взаємодії закладів дошкільної освіти та батьків у сучасних умовах . Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . Суми, 2022. 2 . С. 178-186. DOI: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.02/178-186 | uk_UK |
| dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21538 | - |
| dc.description.abstract | Дошкільна освіта як стартовий ступінь освітньої індивідуальної траєкторії створює передумови становлення особистості дитини, її фізичного, інтелектуального, морально-морального розвитку. У статті висвітлюється актуальна та злободенна за всіх часів проблема взаємодії закладу дошкільної освіти з сім’ями вихованців. Ключову роль у цьому процесі відіграє характер взаємодії педагогічного співтовариства закладів дошкільної освіти та батьків вихованців цих установ. Оновлення системи дошкільної освіти, процеси гуманізації та демократизації в ній, особливі соціальні умови в Україні, зумовили необхідність активізації взаємодії закладу дошкільної освіти дошкільної із сім’єю. Аргументовано важливість співпраці ЗДО із сім’ями вихованців саме на сучасному етапі та обґрунтовано необхідність безперервної консультації батьків з питань виховання дітей дошкільного віку. | uk_UK |
| dc.format.extent | 178-18 | - |
| dc.language.iso | uk | uk_UK |
| dc.subject | дошкільна освіта | uk_UK |
| dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UK |
| dc.subject | освітній процес | uk_UK |
| dc.subject | педагог | uk_UK |
| dc.subject | взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї | uk_UK |
| dc.title | Особливості взаємодії закладів дошкільної освіти та батьків у сучасних умовах | uk_UK |
| dc.type | Article | uk_UK |
| dc.identifier.doi | https://doi.org/10.24139/2312-5993/2022.02/178-186 | - |
| dc.citation.issue | 2 | - |
| dc.citation.journalTitle | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | - |
| dc.coverage.country | UA | uk_UK |
| dc.identifier.orcid | https://orcid.org/0000-0002-6853-387X | - |
| dc.subject.udc | 378 | uk_UK |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 20-1.pdf | 1,03 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.