Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21529
Назва: Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання
Автори: Бартків, Оксана Степанівна
Дурманенко, Євгенія Аристархівна
Дурманенко, Оксана Леонідівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Комунальний заклад "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Бартків О. С., Дурманенко Є. А., Дурманенко О. Л. Інноваційні технології професійної підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання . Інноваційна педагогіка . Одеса, 2022. Вип. 52 Том 1 С. 76-80. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/52.1.1
Журнал/збірник: Інноваційна педагогіка
Випуск/№ : 52
Том: 1
Дата публікації: гру-2022
Дата внесення: 12-гру-2022
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2022/52.1.1
УДК: 373.2.091.313]:373.2:378
Теми: інноваційні технології
інтегроване навчання
майбутні вихователі
підготовка фахівців
інтерактивні технології.
Діапазон сторінок: 76-80
Короткий огляд (реферат): Актуальність проблеми обумовлена модифікацією змісту сучасної дошкільної освіти відповідно до положень нормативних документів України, які ставлять вимоги підготовки фахівців, здатних ефективно організовувати інтегроване навчання дітей закладів дошкільної освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні інноваційних технологій професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників закладу дошкільної освіти до інтегрованого навчання. Задля реалізації мети важливим є розкриття сутності понять «інноваційні технології підготовки педагогів до інтегрованого навчання» та обґрунтуванні інноваційних технологій підготовки майбутніх вихователів у процесі викладання освітнього компонента «Інтегроване навчання дітей дошкільного віку». Інноваційні технології визначаємо як сукупність нових методів та прийомів, педагогічних дій і засобів, які характеризуються новизною,оптимальністю та творчістю. А інноваційні технології підготовки педагогів до інтегрованого навчання розглядаємо як сукупність нових інтерактивних, активних способів та прийомів навчання, які цілеспрямовано використовуються в процесі професійної підготовки задля формування в студентів інтегральної та системи загальних та фахових компетентностей організації інтегрованого навчання з дітьми. З метою формування компетенностей ефективно організовувати інтегроване навчання дітей нами використовуються проєктні (ігрове проєктування), ігрові (ділові ігри, рефлексивно-ділові ігри) та інтерактивні (створення проблемних ситуацій,тренінг, зигзаг, асоціативний кущ, дошка запитань, Діаграма Ейлера-Венна, мозковий штурм, портфоліо, проблемно-рефлексивний полілог та ін.) інноваційні технології. За умови використання інноваційних технологій професійна підготовка педагогів буде відповідати запитам практики і разом з цим особистісно орієнтованою з урахуванням їхніх здібностей та здатностей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21529
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
innov_tech.pdfInnovative technologies of professional training of future teachers for integrated education188,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.