Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21508| Назва: | Сучасні тенденції в системі освіти: теорія прив’язаності Джона Боулбі |
| Автори: | Радчук, Наум Крижановська, Зореслава Юріївна |
| Бібліографічний опис: | Радчук Н., Крижановська З. Сучасні тенденції в системі освіти: теорія прив’язаності Джона Боулбі. Педагогічний поступ : збірник матеріалів ІX Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Нова українська школа: теорія та практика» (Луцьк, 17-18 листопада 2022 р.) / За заг. ред. проф. Пріми Р. М. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2022. С. 138‒140. |
| Конференція/захід: | Нова українська школа: теорія та практика |
| Дата публікації: | гру-2022 |
| Дата внесення: | 5-гру-2022 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| УДК: | 37.014.3(477)(08) |
| Теми: | освіта освітній процес емоційний стан прив’язаність |
| Діапазон сторінок: | 138‒140 |
| Короткий огляд (реферат): | Запропонована робота є продовженням низки досліджень в різних галузях наукового знання, присвячених вивченню питання якості освітнього простору. Ми прагнемо привернути увагу суб’єктів навчального процесу до питання значення дитячо-материнських взаємин, які описані засновником теорії прив’язаності Джоном Боулбі та є важливими для успішної реалізації освітніх завдань. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21508 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ped_postup3-138-140.pdf | 499,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.