Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215
Title: Інтегроване навчання дітей дошкільного віку: теорія, шляхи впровадження
Authors: Бартків, Оксана Степанівна
Семенов, Олександр Сергійович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Бартків О., Семенов О. Інтегроване навчання дітей дошкільного віку:теорія, шляхи впровадження . Луцьк : Фоп. Мажула Ю.М., 2022. 127 с.
Issue Date: May-2022
Date of entry: 15-Nov-2022
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-1301-2169
https://orcid.org/0000-0002-3839-4725
UDC: 373.2.091.313(072)
Keywords: Дошкільна освіта
Інтеграція
інтегроване навчання
діти дошкільного віку
підготовка майбутніх вихователів
спосби інтеграції
Abstract: Навчально-методичний посібник розкриває науково-методичні основи підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання дітей. Подано авторські трактування основних понять освітнього компонента. "інтегроване навчання", "інтегрований освітній процес", " підготовка вхователів до інтегрованого навчання".Визначено види (змістова, операційно-діяльнісна, організаційно-методична) інтеграції. Пріоритетною встановлено інтеграцію змісту дошкільної освіти, як гармонійно поєднану, взаємопроникнену та взаємопов’язану систему знань, умінь і навичок із усіх напрямів Базового компоненту дошкільної освіти, спрямовану на формування в дошкільників цілісної картини світу. Інтегроване заняття трактується як особливим чином організована елементарна навчальна діяльність дітей дошкільного віку, що має складну структуру та охоплює визначені компоненти, характеризується певними відношеннями і силою взаємодії, сприяє формуванню в дошкільників цілісної картини Всесвіту. Запропоновано орієнтовний алгоритм підготовки інтегрованого заняття та умови його успішного проведення. Навчально-методичний посібник містить силабус та навчально-методичні матеріали з формування у студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» компетентностей організовувати інтегрований освітній процес у ЗДО.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215
Content type: Handbook
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
integrovane_navchannia.pdf1,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.