Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215
Title: | Інтегроване навчання дітей дошкільного віку: теорія, шляхи впровадження |
Authors: | Бартків, Оксана Степанівна Семенов, Олександр Сергійович |
Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Bibliographic description (Ukraine): | Бартків О., Семенов О. Інтегроване навчання дітей дошкільного віку:теорія, шляхи впровадження . Луцьк : Фоп. Мажула Ю.М., 2022. 127 с. |
Issue Date: | May-2022 |
Submitted date: | 20 |
Date of entry: | 15-Nov-2022 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Country (code): | UA |
ORCID Id: | https://orcid.org/0000-0003-1301-2169 https://orcid.org/0000-0002-3839-4725 |
UDC: | 373.2.091.313(072) |
Keywords: | Дошкільна освіта Інтеграція інтегроване навчання діти дошкільного віку підготовка майбутніх вихователів спосби інтеграції |
Abstract: | Навчально-методичний посібник розкриває науково-методичні основи підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання дітей. Подано авторські трактування основних понять освітнього компонента. "інтегроване навчання", "інтегрований освітній процес", " підготовка вхователів до інтегрованого навчання".Визначено види (змістова, операційно-діяльнісна, організаційно-методична) інтеграції. Пріоритетною встановлено інтеграцію змісту дошкільної освіти, як гармонійно поєднану, взаємопроникнену та взаємопов’язану систему знань, умінь і навичок із усіх напрямів Базового компоненту дошкільної освіти, спрямовану на формування в дошкільників цілісної картини світу. Інтегроване заняття трактується як особливим чином організована елементарна навчальна діяльність дітей дошкільного віку, що має складну структуру та охоплює визначені компоненти, характеризується певними відношеннями і силою взаємодії, сприяє формуванню в дошкільників цілісної картини Всесвіту. Запропоновано орієнтовний алгоритм підготовки інтегрованого заняття та умови його успішного проведення. Навчально-методичний посібник містить силабус та навчально-методичні матеріали з формування у студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» компетентностей організовувати інтегрований освітній процес у ЗДО. |
URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215 |
Content type: | Handbook |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали (FP) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
integrovane_navchannia.pdf | 1,72 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.