Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorСеменов, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2022-11-15T09:28:50Z-
dc.date.available2022-11-15T09:28:50Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.date.submitted20-
dc.identifier.citationБартків О., Семенов О. Інтегроване навчання дітей дошкільного віку:теорія, шляхи впровадження . Луцьк : Фоп. Мажула Ю.М., 2022. 127 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21215-
dc.description.abstractНавчально-методичний посібник розкриває науково-методичні основи підготовки майбутніх вихователів до інтегрованого навчання дітей. Подано авторські трактування основних понять освітнього компонента. "інтегроване навчання", "інтегрований освітній процес", " підготовка вхователів до інтегрованого навчання".Визначено види (змістова, операційно-діяльнісна, організаційно-методична) інтеграції. Пріоритетною встановлено інтеграцію змісту дошкільної освіти, як гармонійно поєднану, взаємопроникнену та взаємопов’язану систему знань, умінь і навичок із усіх напрямів Базового компоненту дошкільної освіти, спрямовану на формування в дошкільників цілісної картини світу. Інтегроване заняття трактується як особливим чином організована елементарна навчальна діяльність дітей дошкільного віку, що має складну структуру та охоплює визначені компоненти, характеризується певними відношеннями і силою взаємодії, сприяє формуванню в дошкільників цілісної картини Всесвіту. Запропоновано орієнтовний алгоритм підготовки інтегрованого заняття та умови його успішного проведення. Навчально-методичний посібник містить силабус та навчально-методичні матеріали з формування у студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» компетентностей організовувати інтегрований освітній процес у ЗДО.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectДошкільна освітаuk_UK
dc.subjectІнтеграціяuk_UK
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UK
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UK
dc.subjectпідготовка майбутніх вихователівuk_UK
dc.subjectспосби інтеграціїuk_UK
dc.titleІнтегроване навчання дітей дошкільного віку: теорія, шляхи впровадженняuk_UK
dc.typeHandbookuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1301-2169-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-3839-4725-
dc.subject.udc373.2.091.313(072)uk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
integrovane_navchannia.pdf1,72 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.