Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21214
Назва: Творча індивідуальність викладача.
Автори: Полухтович, Тетяна Григорівна
Каленюк, Ольга Миколаївна
Приналежність: Луцький національний технічний університет
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Полухтович Т., Каленюк О. Творча індивідуальність викладача. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 54, т. 2. С.262-267.
Журнал/збірник: Актуальні питання гуманітарних наук
Випуск/№ : 54
Том: 2
Дата публікації: 1-вер-2022
Дата внесення: 15-лис-2022
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0558-2981
https://orcid.org/0000-0001-9618-6433
DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-40
УДК: 378.1
Теми: професійна компетентність
педагогічна майстерність
викладач
педагогічні здібності
аналіз
розвиток
дослідження
гуманістична спрямованість.
professional competence
pedagogical skill
teacher
pedagogical abilities
analysis
development
research
humanistic orientation
Діапазон сторінок: 262-266
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто педагогічну майстерність викладача як важливу характеристику його творчої індивідуальності, професійності в умовах підвищення якості освіти. Сучасний викладач володіє культурними й професійними компетентностями, новими теоріями і технологіями не тільки у своїй предметній області, а й в педагогічній та інноваційній. Він повинен стежити за всіма значними нововведеннями в освітньому середовищі, бути здатним до постійного динамічного професійного саморозвитку. Здійснено комплексне психолого-педагогічне дослідження процесу формування й розвитку педагогічної майстерності викладачів, обґрунтовано концептуальні засади цього феномена, дана характеристика сучасного стану вирішення актуального питання в університе тах; розроблено теоретичні й практичні положення, що розкривають процес розвитку педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників; визначені його сутність, зміст і структура. Методологічною основою є теорія пізнання, концепція навчальної діяльності, системний і комплексний підходи до розвитку педагогічної майстерності особистості. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого педагогічної, навчально-методичної літератури, правових джерел, наукових статей українських і зарубіжних вчених з проблеми дослідження. Емпіричні методи – спостереження, бесіда з викладачами і студентами, опитування, констатуючий експеримент, систематизація й узагальнення фактичного матеріалу дослідної роботи. Здійснене експериментальне дослідження процесу розвитку педагогічної майстерності викладачів кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, яке сприятиме організації якісної науково-педагогічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21214
Перелік літератури: 1. Булакина Е. Пути и способы совершенствования педагогического мастерства учителя UR: https://nsportal.ru/ shkola/raznoe/library/2015/09/30/statya-puti-i-sposoby sovershenstvovaniya-pedagogicheskogo (дата звернення 3.02.2022)
2. Ціпан Т. Професійна компетентність сучасного вчителя. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_22 (дата звернення 30.01.2022)
3. Морнов К. Подлиняев О.(2013). Педагогические условия развития личностно-профессиональной компетентности будущих педагогов. Вестник Бурятского государственного университета, 2013. № 1. С. 118-125. URL: http: //e.lanbook.com › journal › issue (дата звернення 30.01.2022)
References: 1. Bulakina E. Puti i sposoby sovershenstvovaniya pedagogicheskogo masterstva uchitelya [Ways and means of improving the pedagogical skills of a teacher] 2015. URL: https://nsportal.ru/shkola/raznoe/library/2015/09/30/statya (data zvernen nia 3.02.2022) [in Russian].
2. Tsipan T. Profesiina kompetentnist suchasnoho vchytelia [Professional competence of a modern teacher] 2016. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_22 (data zvernennia 30.01.2022) [in Ukrainian].
3. Mornov K., Podlinyaev O. Pedagogicheskie usloviya razvitiya lichnostno-professionalnoj kompetentnosti budushhih pedagogov [Pedagogical conditions for the development of personal and professional competence of future teachers] Magazine. 2013. Nr 1. pp. 118-125 [in Russian] (data zvernennia 29.01.2022) 10.08.2022 р.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
poluhtovych_kaleniuk.pdfТворча індивідуальність викладача942,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.