Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПолухтович, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorКаленюк, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-11-15T09:23:27Z-
dc.date.available2022-11-15T09:23:27Z-
dc.date.issued2022-09-01-
dc.date.submitted2022-08-10-
dc.identifier.citationПолухтович Т., Каленюк О. Творча індивідуальність викладача. Актуальні питання гуманітарних наук. 2022. Вип. 54, т. 2. С.262-267.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21214-
dc.description.abstractУ статті розглянуто педагогічну майстерність викладача як важливу характеристику його творчої індивідуальності, професійності в умовах підвищення якості освіти. Сучасний викладач володіє культурними й професійними компетентностями, новими теоріями і технологіями не тільки у своїй предметній області, а й в педагогічній та інноваційній. Він повинен стежити за всіма значними нововведеннями в освітньому середовищі, бути здатним до постійного динамічного професійного саморозвитку. Здійснено комплексне психолого-педагогічне дослідження процесу формування й розвитку педагогічної майстерності викладачів, обґрунтовано концептуальні засади цього феномена, дана характеристика сучасного стану вирішення актуального питання в університе тах; розроблено теоретичні й практичні положення, що розкривають процес розвитку педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників; визначені його сутність, зміст і структура. Методологічною основою є теорія пізнання, концепція навчальної діяльності, системний і комплексний підходи до розвитку педагогічної майстерності особистості. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психолого педагогічної, навчально-методичної літератури, правових джерел, наукових статей українських і зарубіжних вчених з проблеми дослідження. Емпіричні методи – спостереження, бесіда з викладачами і студентами, опитування, констатуючий експеримент, систематизація й узагальнення фактичного матеріалу дослідної роботи. Здійснене експериментальне дослідження процесу розвитку педагогічної майстерності викладачів кафедри спеціальної та інклюзивної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, яке сприятиме організації якісної науково-педагогічної діяльності.uk_UK
dc.format.extent262-266-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UK
dc.subjectвикладачuk_UK
dc.subjectпедагогічні здібностіuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectрозвитокuk_UK
dc.subjectдослідженняuk_UK
dc.subjectгуманістична спрямованість.uk_UK
dc.subjectprofessional competenceuk_UK
dc.subjectpedagogical skilluk_UK
dc.subjectteacheruk_UK
dc.subjectpedagogical abilitiesuk_UK
dc.subjectanalysisuk_UK
dc.subjectdevelopmentuk_UK
dc.subjectresearchuk_UK
dc.subjecthumanistic orientationuk_UK
dc.titleТворча індивідуальність викладача.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.24919/2308-4863/54-2-40-
dc.citation.issue54-
dc.citation.journalTitleАктуальні питання гуманітарних наук-
dc.citation.volume2-
dc.contributor.affiliationЛуцький національний технічний університетuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-0558-2981-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0001-9618-6433-
dc.relation.referencesen1. Bulakina E. Puti i sposoby sovershenstvovaniya pedagogicheskogo masterstva uchitelya [Ways and means of improving the pedagogical skills of a teacher] 2015. URL: https://nsportal.ru/shkola/raznoe/library/2015/09/30/statya (data zvernen nia 3.02.2022) [in Russian].uk_UK
dc.relation.referencesen2. Tsipan T. Profesiina kompetentnist suchasnoho vchytelia [Professional competence of a modern teacher] 2016. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_22 (data zvernennia 30.01.2022) [in Ukrainian].uk_UK
dc.relation.referencesen3. Mornov K., Podlinyaev O. Pedagogicheskie usloviya razvitiya lichnostno-professionalnoj kompetentnosti budushhih pedagogov [Pedagogical conditions for the development of personal and professional competence of future teachers] Magazine. 2013. Nr 1. pp. 118-125 [in Russian] (data zvernennia 29.01.2022) 10.08.2022 р.uk_UK
dc.relation.references1. Булакина Е. Пути и способы совершенствования педагогического мастерства учителя UR: https://nsportal.ru/ shkola/raznoe/library/2015/09/30/statya-puti-i-sposoby sovershenstvovaniya-pedagogicheskogo (дата звернення 3.02.2022)uk_UK
dc.relation.references2. Ціпан Т. Професійна компетентність сучасного вчителя. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inuv_2016_3_22 (дата звернення 30.01.2022)uk_UK
dc.relation.references3. Морнов К. Подлиняев О.(2013). Педагогические условия развития личностно-профессиональной компетентности будущих педагогов. Вестник Бурятского государственного университета, 2013. № 1. С. 118-125. URL: http: //e.lanbook.com › journal › issue (дата звернення 30.01.2022)uk_UK
dc.subject.udc378.1uk_UK
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
poluhtovych_kaleniuk.pdfТворча індивідуальність викладача942,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.