Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21084| Title: | Технологія формування педагогічної майстерності вихователя ЗДО: вихідні концепти |
| Authors: | Мельник, Ірина Миколаївна Заремба, Людмила Василівна |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мельник, І., & Заремба, Л. (2021). Технологія формування педагогічної майстерності вихователя ЗДО: вихідні концепти. Молодий вчений, 2 (90), 190-194. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-2-90-37 |
| Journal/Collection: | Молодий вчений |
| Issue: | 2 (90) |
| Issue Date: | Feb-2021 |
| Date of entry: | 10-Nov-2022 |
| Country (code): | UA |
| DOI: | https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-2-90-37 |
| UDC: | 37.013.21 |
| Keywords: | педагогічна майстерність професіоналізм вихователь ЗДО педагогічні технології принципи |
| Page range: | 190-195 |
| Series/Report no.: | 2(90); |
| Abstract: | В умовах євроінтеграції освіти пріоритетним завданням є підготовка фахівців нової генерації, здатних самореалізуватися в нових умовах, підвищення їх професіоналізму, використання освітніх технологій, зорієнтованих на вияв педагогічної майстерності спеціаліста. З огляду на це у статті акцентується вплив освітніх технологій у контексті гуманістичної парадигми освіти. Цілком правомірно стверджується, що освітні, інтерактивні технології як підсистема цілісної професійної підготовки вихователя ЗДО спрямовані на формування особистості педагога як найвищої цінності і водночас системи цінностей і правил поведінки його в освітньому середовищі. У контексті дослідження проаналізовано наукові підходи до тлумачення понять «професіоналізм», «педагогічна майстерність». Зроблено висновок, що вони є невід’ємною структурною складовою професійної діяльності вихователя ЗДО. У статті виокремлені провідні принципи та умови успішного застосування описаних технологій у формуванні педагогічної майстерності фахівця дошкільної освіти. Зроблені висновки і накреслені перспективи подальших досліджень. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21084 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FP) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.