Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21084
Назва: Технологія формування педагогічної майстерності вихователя ЗДО: вихідні концепти
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Заремба, Людмила Василівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Мельник, І., & Заремба, Л. (2021). Технологія формування педагогічної майстерності вихователя ЗДО: вихідні концепти. Молодий вчений, 2 (90), 190-194. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-2-90-37
Журнал/збірник: Молодий вчений
Випуск/№ : 2 (90)
Дата публікації: лют-2021
Дата внесення: 10-лис-2022
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32839/2304-5809/2021-2-90-37
УДК: 37.013.21
Теми: педагогічна майстерність
професіоналізм
вихователь ЗДО
педагогічні технології
принципи
Діапазон сторінок: 190-195
Серія/номер: 2(90);
Короткий огляд (реферат): В умовах євроінтеграції освіти пріоритетним завданням є підготовка фахівців нової генерації, здатних самореалізуватися в нових умовах, підвищення їх професіоналізму, використання освітніх технологій, зорієнтованих на вияв педагогічної майстерності спеціаліста. З огляду на це у статті акцентується вплив освітніх технологій у контексті гуманістичної парадигми освіти. Цілком правомірно стверджується, що освітні, інтерактивні технології як підсистема цілісної професійної підготовки вихователя ЗДО спрямовані на формування особистості педагога як найвищої цінності і водночас системи цінностей і правил поведінки його в освітньому середовищі. У контексті дослідження проаналізовано наукові підходи до тлумачення понять «професіоналізм», «педагогічна майстерність». Зроблено висновок, що вони є невід’ємною структурною складовою професійної діяльності вихователя ЗДО. У статті виокремлені провідні принципи та умови успішного застосування описаних технологій у формуванні педагогічної майстерності фахівця дошкільної освіти. Зроблені висновки і накреслені перспективи подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/21084
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3986.pdf217,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.