Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20769
Назва: Технологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва крізь призму акмеологічного підходу
Автори: Зарицька, Анна Андріївна
Зарицький, Андрій Олександрович
Приналежність: Луцький педагогічний коледж
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Зарицька А. А., Зарицький А. О. Технологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва крізь призму акмеологічного підходу . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . Запоріжжя . 2020, № 69, Т. 1. С. 74-78 . DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.69-1.14
Журнал/збірник: Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах
Випуск/№ : 69
Том: 1
Дата публікації: 2-бер-2020
Дата внесення: 22-вер-2022
Видавництво: Класичний приватний університет
Країна (код): UA
DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.69-1.14
УДК: 378.147:78
Теми: бакалавр музичного мистецтва
музично-слуховий досвід
вокальна підготовка
педагогічна технологія
акмеологічний підхід
bachelor of music art
music-auditory experience
vocal training
pedagogical technology
acmeological approach
Діапазон сторінок: 74-78
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються теоретичні, функціональні, технологічні компоненти вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва у процесі освітньої та музично-творчої діяльності. Окреслено акмеологічний підхід у процесі становлення та розвитку бакалавра музичного мистецтва, що спрямовується на усвідомлене виявлення та реалізацію особистісного потенціалу, формування концепції педагога-професіонала, який самореалізується під власним моральним контролем. Технологічні процеси в педагогіці розглянуто як планомірну та послідовну реалізацію на практиці спроектованого педагогічного процесу. Акмеологічний підхід у педагогічній освіті допомагає розробити технології, які характеризуються індивідуальною спрямованістю та забезпечують особистісно-професійний розвиток педагога. Вокальна підготовка бакалаврів музичного мистецтва обґрунтована як своєрідна технологія, а вокальний спів визначено могутнім засобом балансування нервової системи і психіки, профілактики захворювань голосового апарату й органів дихання, що є необхідною умовою фізичного та психічного здоров’я людини. Означені етапи розвитку вокального голосу як системи звукових вібрацій через призму акмеологічного підходу. Детерміновані методи педагогічного керівництва процесом розвитку бакалаврів музичного мистецтва у вокально-професійній підготовці. Визначено, що акмеологічна зорієнтованість у вокальній підготовці бакалавра музичного мистецтва сприяє професійному становленню фахівця, установкам на саморозвиток творчого потенціалу, світоглядної позиції, почуття професійної відповідальності в освоєнні явищ вокального мистецтва, самовдосконаленню на шляху до професіоналізму і майстерності з позиції особистісно-зорієнтованого підходу, оволодінню необхідною «палітрою» способів професійної діяльності, прояву продуктивної компетентності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20769
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf234,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.