Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20769
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗарицька, Анна Андріївна-
dc.contributor.authorЗарицький, Андрій Олександрович-
dc.date.accessioned2022-09-22T08:43:50Z-
dc.date.available2022-09-22T08:43:50Z-
dc.date.issued2020-03-02-
dc.date.submitted2020-02-26-
dc.identifier.citationЗарицька А. А., Зарицький А. О. Технологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва крізь призму акмеологічного підходу . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах . Запоріжжя . 2020, № 69, Т. 1. С. 74-78 . DOI: https://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.69-1.14uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20769-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні, функціональні, технологічні компоненти вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва у процесі освітньої та музично-творчої діяльності. Окреслено акмеологічний підхід у процесі становлення та розвитку бакалавра музичного мистецтва, що спрямовується на усвідомлене виявлення та реалізацію особистісного потенціалу, формування концепції педагога-професіонала, який самореалізується під власним моральним контролем. Технологічні процеси в педагогіці розглянуто як планомірну та послідовну реалізацію на практиці спроектованого педагогічного процесу. Акмеологічний підхід у педагогічній освіті допомагає розробити технології, які характеризуються індивідуальною спрямованістю та забезпечують особистісно-професійний розвиток педагога. Вокальна підготовка бакалаврів музичного мистецтва обґрунтована як своєрідна технологія, а вокальний спів визначено могутнім засобом балансування нервової системи і психіки, профілактики захворювань голосового апарату й органів дихання, що є необхідною умовою фізичного та психічного здоров’я людини. Означені етапи розвитку вокального голосу як системи звукових вібрацій через призму акмеологічного підходу. Детерміновані методи педагогічного керівництва процесом розвитку бакалаврів музичного мистецтва у вокально-професійній підготовці. Визначено, що акмеологічна зорієнтованість у вокальній підготовці бакалавра музичного мистецтва сприяє професійному становленню фахівця, установкам на саморозвиток творчого потенціалу, світоглядної позиції, почуття професійної відповідальності в освоєнні явищ вокального мистецтва, самовдосконаленню на шляху до професіоналізму і майстерності з позиції особистісно-зорієнтованого підходу, оволодінню необхідною «палітрою» способів професійної діяльності, прояву продуктивної компетентностіuk_UK
dc.format.extent74-78-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКласичний приватний університетuk_UK
dc.subjectбакалавр музичного мистецтваuk_UK
dc.subjectмузично-слуховий досвідuk_UK
dc.subjectвокальна підготовкаuk_UK
dc.subjectпедагогічна технологіяuk_UK
dc.subjectакмеологічний підхідuk_UK
dc.subjectbachelor of music artuk_UK
dc.subjectmusic-auditory experienceuk_UK
dc.subjectvocal traininguk_UK
dc.subjectpedagogical technologyuk_UK
dc.subjectacmeological approachuk_UK
dc.titleТехнологія вокальної підготовки бакалаврів музичного мистецтва крізь призму акмеологічного підходуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32840/1992-5786.2020.69-1.14-
dc.citation.issue69-
dc.citation.journalTitleПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах-
dc.citation.volume1-
dc.contributor.affiliationЛуцький педагогічний коледжuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc378.147:78uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf234,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.